“Avveksling fra tradisjonell gresk mat, god service og hyggelig miljø , god mat og greie priser”
Anmeldelse av The Well of the Turk

The Well of the Turk
Vurdert som nr. 35 av 493 Restauranter i Khaniá by
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 13. juni 2017 via mobile enheter

Vi er her for tredje eller fjerde gang, og er nok en gang storfornøyd ! God mat, god service og greie priser i hyggelige omgivelser. Litt vanskelig å finne, også med GPS

Takk, Ingunn D

Anmeldt 2. oktober 2016

Vi har vært her tidligere og ble ikke skuffet i høst heller. Litt andre vrier på menyen enn de øvrige. Prøv de 4 dipene med pitabrød til forett De har også mange gode hovedretter - også vegetar for de som foretrekker dette. Vi har smakt en nydelig rett av kje tidligere - men gikk for en salat og Devils prawns med safranris denne gang - med en lokal Moschofilero - nydelig

Takk, HappytravellerOrnes
Anmeldt 29. september 2016

Dette var vår favoritt spisested ved tidligere Kreta besøk og vi gledet oss stort til å spise her igjen. Desverre ble vi skuffet, ikke så god mat og service som sist. Ble bare ett besøk på denne ferien.

Takk, Margrete K
Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

Fant tilfeldig denne plassen via Google maps. Koselig liten plass i en av Chanias mange bakgater. Koselig plass utfor og i et lite smalt smau ved siden av. Tydeligvis en populær plass for de fleste bordene var reservert, så det er kanskje best å bestille bord. Vi var to stk, og vi hadde ikke bestilt bord, men de rigget likevel til et bord for oss. Vi bestilte meze, hvor vi hadde humus, kjøttboller med mynte og hvitløk, sopp med hvitløkssmør, shish kebab og fatayer bi sabanekh ( tyrkisk brød fylt med spinat, noe slags ost og sitron) alt dette var veldig godt! Kom på ca 50 euro inkl drikke, og da var vi stapp mette!! Vel verdt besøket! Kommer gjerne igjen!

Takk, siljemiller
Anmeldt 2. juni 2016

Selvfølgelig er det alltid den siste kvelden at du finner den spesialle restauranten med kjempegod mat og kjempegod service.Restauranten ligger litt bortgjemt, så vi "falt" over den på vår kveldtur.
Vi var fire personer og vi bestilte alle "Shish kebab" nydelig med kjøttboller. Restauranten holdt til i en gammel bygning i det gamle tyrkiske kvartalet. Den gamle brønnen lå inne i reatauranten. Historisk grunn.

Takk, 875b_p

Reisende som så på The Well of the Turk, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i The Well of the Turk? Del dine erfaringer!