“Et utrolig sjarmerende sted”
Anmeldelse av The Well of the Turk

The Well of the Turk
Vurdert som nr. 39 av 511 Restauranter i Khaniá by
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Under vårt besøk i Chania besøkte vi denne restauranten to ganger. Den ligger i et meget sjarmerende strøk av Gamlebyen. Utvalget av mat er godt variert og veldig smakfullt. Det å sitte ute og nyte maten i disse omgivelsene gjør en godt. Restauranten er absolutt verdt et besøk. Betjeningen er meget beskjedent tilbaketrukket, men oppmerksomme.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 19bgt

Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Anmeldelsene er oppskrytt, vanlig gresk mat der kebaben er vanlig souvlaki. Lite krydder som man forventer i tyrkisk mat, salatene var ikke noe å skryte av. Tørt og kjedelig, overpyntet men smaksløst og litt dyrt.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, LisaH6949
Anmeldt 13. juni 2017 via mobile enheter

Vi er her for tredje eller fjerde gang, og er nok en gang storfornøyd ! God mat, god service og greie priser i hyggelige omgivelser. Litt vanskelig å finne, også med GPS

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Ingunn D
Anmeldt 2. oktober 2016

Vi har vært her tidligere og ble ikke skuffet i høst heller. Litt andre vrier på menyen enn de øvrige. Prøv de 4 dipene med pitabrød til forett De har også mange gode hovedretter - også vegetar for de som foretrekker dette. Vi har smakt en nydelig rett av kje tidligere - men gikk for en salat og Devils prawns med safranris denne gang - med en lokal Moschofilero - nydelig

Dato for besøk: september 2016
Takk, HappytravellerOrnes
Anmeldt 29. september 2016

Dette var vår favoritt spisested ved tidligere Kreta besøk og vi gledet oss stort til å spise her igjen. Desverre ble vi skuffet, ikke så god mat og service som sist. Ble bare ett besøk på denne ferien.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Margrete K

Reisende som så på The Well of the Turk, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i The Well of the Turk? Del dine erfaringer!