“Fantastisk”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig veldig god mat, god service, alt var bare perfekt- jeg spiste lam med pasta og den var helt nydelig, anbefales på det sterkeste!
Store porsjoner og!

Takk, NOrNOr1987

Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Nydelig plass, lokalt preg og kjempegod mat. Koselig lokale, litt trangt, men egentlig bare sjarmerende :)

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Tor H
Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

Jeg har vært på denne tavernaen flere ganger. Det er et lite sted, hvor det kan være ventetid på å få bord. Det er god armosfære, hyggelige servitører og den ligger i et rolig område av byen. Maten.... den beste maten jeg får servert på Kreta. Helt fantatisk god kvalitet og nydelige smaker. Prisen på maten er lavere enn mange tavernaer inne i turistmaskinene Platanias og Agia Marina. Dette erden beste tavernaen jeg har besøkt gjennom mine 16 trofaste ferieår på Kreta.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ToveElisabetN
Anmeldt 15. september 2018

Hadde ikke tenkt over hvor populær restauranten var, så vi var heldige å få plass uten reservering selv om vi måtte bli ferdig før kl.20. Fersk brød fra steinovn, meget god mat og prisen var det samme som andre steder. Hyggelige servitører som ikke var masete, men en del trafikk utenfor.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Olav S
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Spiste middag her etter å ha fått anbefaling av en lokal greker. Jeg bestilte mousakka og den er helt magisk! Vi kommer tilbake! Garantert :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 113janhenrikb

Reisende som så på Chrisostomos, så også på

Khaniá by, Chania fylke
Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Chrisostomos? Del dine erfaringer!