“Skuffet”

Vurdert som nr. 94 av 554 Restauranter i Khaniá by
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Gikk her for lunsj. Smakløs moussaka, bechamelsausen var veldig hard og stiv. Tørt, smakte litt fisk. Kjøp aldri pizza her! Denne var helt tydelig frossenpizza. Mulig denne restaurant kan være gode på sjømat, vi hadde ikke det. Men seriøst- ha ikke noe dere ikke kan på menyen.

1  Takk, Gullfuglen

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Jeg er en 47 år ung singel mann og synes ølen hær var veldig god Men maten var en helt annen historie...

Jeg var hær alene og hadde kvidløgsbrø, jeg synes at the var en spennende måltid menn jeg synes det smakte litt tørt og konsistensen var veldig interessant. Utsikten var fin.

De hadde ikke Béarnaisesaus
Så jeg bare gikk uten å betalte.

Takk, KjellCarlos
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Ingen forventninger annet enn et skilt som antyder at restauranten anbefales av Lonely Planet.

Vi kjøpte klassisk gresk mat og fikk servert noe som var noe over det jevne. Restauranten tilbyr et utall av retter og ligner tilforlatelig på andre i havna.

Neppe en kandidat for Michelin, men en ok plass å spise om du vil ha klassisk gresk mat eller noe som serveres med pommes frites.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, sverren2017
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Meg og min kjære bestilte hver vår gyros plate med kylling. Helt fantastisk! Store porsjoner, mye smak og flinke servitører. Anbefales!!

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, theas792
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Koset oss med god mat og vin! Veldig hyggelige servitører som gjorde besøker der veldig trivelig!

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, 368astridi

Reisende som så på Amphora Restaurant, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Amphora Restaurant? Del dine erfaringer!