For those about to rock

Kul bar :-)

Anmeldt 11. juli 2017
Linda545
Sandefjord, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Kreta
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Puben er I gamle og sjarmerende lokaler men musikken gikk mye på 70 talls hits. Vi prøvde å komme med noen forslag til musikk men utvalget var heller dårlig og responsen var frekk og negativ.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, thomasl27
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Flott sted for å høre på ordentlig musikk og drikke noe godt. Bra utvalg av forskjellige øl, vin, drinks. Kult :-)

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Martin1383
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

En herlig rockebar nede på havnen i Chania. Herlig musikk, flotte ansatte og nydelige drinker. Et perfekt sted å sitte både på dag og kveldstid. Har besøkt stedet utallige ganger, og kommer til å besøke det mange ganger til i fremtiden. Er et must når jeg er i byen. Så er du i humør for noe godt i glasset , god musikk og en pust i bakken, ta deg turen innom!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Linda545
Anmeldt 8. september 2015

Kul rockebar på havnepromenaden i Chania. Fint utsikt. Uteservering og mulighet for å sitte inne i "mørket" som vi rockere gjerne liker :-) Godt utvalg av øl! Variert musikk, mye gamle slagere under mitt besøk.

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, 999LindaH
Anmeldt 16. august 2015

Flott liten "Hard rock kafe'" i den Venetianske havnen i Chania. Det spilles god gammal rock, og stemningen er god. Morsomt sted!

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, Skule K