“Stry unna”
Anmeldelse av Taverna Ev Maw

Taverna Ev Maw
Vurdert som nr. 505 av 557 Restauranter i Khaniá by
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Stedet hadde kun én type rødvin på flaske. Vinen var grufull og fermenterte i glasset. Klaget og lot den stå. Bestilte mixed grill for to, til €47... Maten var tørr og merkelig. Servitørene var merkelige. Falt for stedet, da det er svært romantisk plassert og virket hyggelig.

Dato for besøk: september 2021
Takk, vidar852

Anmeldt 12. september 2019

Dette var en helbom, mat, service, ja helheten var forferdelig. Selv om de lå på en veldig romantisk og flott plass. Unngå for enhver pris.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, hegels70
Anmeldt 2. september 2019

Dette var en FORFERDELIG opplevelse. Full sint,og agresiv kelner/eier!! Vi var vitne til kelner som stjelte fra andre gjester.har ropte f...you til de fleste.han ble sint for at vi ikke spiste opp matenhan ble sint på meg fordi jeg ikke drakk alkohol.han hadde en truende atferd som gjorde oss og alle andre redde!! Dette er en svindel restaurant... Dette var en fullstendig katastrofe,og håper myndighetene stenger den sjappa!!! Dårlig reklame for Hellas

Dato for besøk: september 2019
Takk, Morten B
Anmeldt 2. september 2019

Vi bodde bare noen få kilometer fra Chania by, og valgte en av de siste dagene å spise i gammelbyen. Dette ble rett og slett en skremmende opplevelse! Vi havnet (ble nærmest hentet inn!!) på restauranten EN PLO som var koselig beliggenhetsmessig. Vi var 3 voksne, og ble anbefalt en fellesrett som i utgangspunktet var for 2. Men mengden mat skulle holde for 3, noe som også stemte. Derimot ble vi ikke prestentert for prisen, men vi hadde regnet med normale priser ift. andre resturanter i byen. Dette var den absolutt dyreste måltidet vi fikk servert, og som overhodet ikke svarte til hva vi ellers bestilte!!
I tillegg begynte servitøren å krangle med to andre gjester om pris/bestilt mat, og krangelen utviklet seg noe forferdelig. Vi la også merke til at servitøren prøvde lure unna gjestens betaling, slik at hun ikke fikk tilbake vekselpenger. I eget sinne forsynte han seg av noen andre gjesters drikke, og hentet sigaretter fra sigarettpakke som tilhørte en av oss - etter at han kjeftet på oss fordi vi hadde kjøpt sigarett i Hellas i stedet for i Norge. Han var utrolig agressiv og begynte å fingre med maten vår og grov frem underliggende kjøtt på serveringsfatet, hvorpå han rasende bemerket at vi ikke hadde spist av maten og stilte deretter spm om hvorfor vi bestilte så mye!!! Vi mistet helt matlysten og lot det meste ligge igjen. I tillegg raste han da vi ikke ville ta imot Rakien som ble tilbudt etterpå. En av løpeguttene ble beordret til å hente kvitteringen som vi tok med oss da vi forlot. (Skatteunndragelse?) I det hele tatt: En usmakelig og veldig skremmende opplevelse på restaurant En Plo. Anbefales overhodet ikke!!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Jorun J
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Bestilte mat til 8 personer , der 3 av rettene Var feil. Endet med å spasere 600 m for å ta ut kontanter da kortterminal ikke virket. Tror ikke dette var likt for alle gjestene. Så da tenker jeg at dette lukter skattefusk lang vei.
Særdeles dyr opplevelser .
Maten var god nok den , og plassen var flott, men total opplevelsen med feil mat og trimtur for å betale for en overpriset middag ble negativt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 947h_vardk

Reisende som så på Taverna Ev Maw, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Taverna Ev Maw? Del dine erfaringer!