“kjæresteferie”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018

vi snublet over denne restauranten første kveld og endte opp med og komme tilbake for middag,lunsj eller bare et par øl nesten hver dag.Store porsjoner,god og enkel mat,til tider litt frahverende service,men alt i alt et hyggelig sted

Takk, Ann A

Anmeldt 18. juli 2018

Vi sitter alltid på hjørnet her i Chania og tar en Ouzo før vi går til middag. Nå hadde Remezzo overtatt stedet. Vi fikk vårt drikke nokså fort, men etter det var det ikke mulig å få kontakt med servitøren. Vi hadde 16.70 EUR av prisen på 17 EUR, så det la vi igjen etter å ha vært der en time, de siste 20 minuttene ventet vi på å få kontakt.

Vi hadde ikke gått mer enn 50 meter, da stod han og skrek til oss at vi ikke hadde betalt alt, og var ikke villig til å høre på oss. Han bare gjentok og gjentok at det manglet 0,3 EUR, og vi hadde ikke rett til å gå uten å betale fullt. Vi hadde en seddel og servitøren var i stand til å veksle.

At vi ikke fikk kontakt med ham var han ikke interessert i å snakke om.

Så, dette stede skal vi holde oss langt unna. De er mer interessert i å få folk inn enn å ta vare på dem som er der. Synd, for beliggenheten er flott.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Leo R
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Ventet først godt over en time på maten, og når den først kom sto den overhodet ikke til forventningene eller prisen, biffen var rå, servicen var elendig, aldri mer

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mathisenandy
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Ventet i over 1 time på maten. kjøttet var grusomt og nesten ikke stekt, grønnsakene var forferdelig, fikk ikke rett tilbehør og det jeg fikk, smakte ikke godt. Sausen var grøt. Når vi skulle klage på maten fikk vi ikke avslag på prisen og lederen måtte hentes for å få avslag. Styr unna, værste jeg har opplevd.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, eframvik
Anmeldt 10. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og store posjoner. Eneste minuset er at det tok litt lang tid før vi fikk maten. God service med hyggelige servitører.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Yngvild S

Reisende som så på Remezzo, så også på

Har du vært i Remezzo? Del dine erfaringer!