“Koselig taverna og hyggelig betjening!”
Anmeldelse av Me Nou & Krasi

Me Nou & Krasi
Vurdert som nr. 46 av 559 Restauranter i Khaniá by
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

En koselig og avslappet taverna i Nea Chora! Spist her flere ganger, og brukt solsengene dems! Bare gode opplevelser, hva både mat, service og betjening angår! Anbefales!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, KarinaElverum

Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

Her er det veldig god mat og trivelig betjening. Med servering både på stranda og ved tavernaen. Har spist her flere ganger når en er på stranda.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, Mortjohn
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger langs havnepromenaden i Nea Chora, noen minutters gange fra havnen i Chania.
Tempoet her er adskillig roligere enn i Chania sentrum, så om du føler for å komme deg unna de største turistmassene, er det vel verdt turen. Vi valgte å sitte utendørs, og ble godt tatt i mot og fulgt opp av servitørene. Vi bestilte et fat Meze til forrett, og ulike greske spesialiteter til hovedrett. Veldig godt alt sammen.

Takk, Hellebor
Anmeldt 16. september 2017

Vi var ikke klar over hvor stor del av gjestene som var greske på lørdagskvelden, før musikanten med key-boardet gikk iver fra gammel amerikansk pop til gresk musikk. Plutselig og spontant, begynte de aller fleste gjestene å synge tekster de tydeligvis kunne, alle som en. Riktig trivelig var det, og når maten i tillegg var ypperlig, ble dette en kvld for minneboka. Vi skal tilbake!

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, JooohnS
Anmeldt 12. juli 2017

Nydelig beliggenhet ved strandpromenaden i Nea Chora på vei inn til Chania. Familie drevet lokal restaurant men en meny som bare må prøves,fikk testet flere nye Greske middager anbefalt av betjeningen/familien.Vi spiste lunsj her hver dag og middag 5 av 7 kvelder,ikke det maset som er inne i Chania hvor de nesten drar deg inn,rolig og fredelig men verdens flotteste solnedgang under måltidene.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, HarryH1400

Reisende som så på Me Nou & Krasi, så også på

Khaniá by, Chania fylke
Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Me Nou & Krasi? Del dine erfaringer!