“God mat, men ikke servering samtidig.”
Anmeldelse av Krio Vrisali

Krio Vrisali
Vurdert som nr. 67 av 554 Restauranter i Khaniá by
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted. Hyggelig betjening, og god mat. Det som trekker ned er at all maten kom til forskjellig tidspunkt, eller ikke i det hele tatt. Gratis Raki og vannmelon reddet en 2'er.

Takk, Y7646OVjoels

Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Fikk lunken souvlaki som smakte veldig godt, hadde den bare vært varm....
Fruens pizza manglet spinat men var god

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, tomas h
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Mye og god mat mix plate for 2. God og behagelig service. Husets vin var veldig god, og rakien med honning og kanel var best sålangt i ferien.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 405PerP
Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk Stifado til en billig penge. Husets rødvin smaker ordntlig flaskevin. Utrolig god service

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Marina K
Anmeldt 12. august 2016 via mobile enheter

Kelneren snakkes ikke et ord engelsk, bare bablet i vei på gresk. Vi fikk bestilt til slutt, men maten vår serdeles dårlig. Bestilte kylling snitzel ala cream. Pommes frites var ikke skikkelig stekt og iskalde. Fruen kjøpte pasta carbonara, den var heller ikke noe å skryte av. I stedet for bacon biter var det litt opphakket skinke.
Kan være vi var veldig uheldige, men kommer aldri tilbake!

Dato for besøk: august 2016
Takk, kjetilo698

Reisende som så på Krio Vrisali, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Krio Vrisali? Del dine erfaringer!