TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 27. juli 2019

Flott hotell, og vi hadde et fint rom med utsikt til stranda og havet. Rommet hadde kjøleskap, kokeplater, vannkoker, kaffetrakter, brødrister og enkelt kjøkkenutstyr, samt hårføner, strykejern, strykebrett og safe. Litt hard seng. Betalte ekstra for aircondition. Vi hadde en hjelpsom rengjøringsdame og den ene resepsjonisten var veldig hjelpsom og hyggelig. Minibank rett utenfor hotellet. Liten butikk på hotellet, men om man går ut hovedinngangen og til høyre, er det både butikk og et bakeri bare 50-100 meter nedi gata. Apotek om man går til venstre. Stranden er flott og langgrunn, og ikke så stor. Koster 6 euro pr dag for to solsenger, og det synes vi var litt mye. Trivelig liten snack bar mellom hotellet og stranda, med blant annet ok toast og caesar salat. Ca 15 minutt spasertur til gamlebyen. Vi betalte 25 euro med taxi fra flyplassen til hotellet. Anbefaler flere restauranter i nærområdet, spesielt Pelagia som er nr. 2 restaurant fra hotellet, langs strandpromenaden. Rimelig og veldig god mat! Der har de også bilutleie. I Nea Chora bor det mange lokale og de bruker også stranda. Koselig område og rimeligere enn inne i selve Chania. Kommer plutselig tilbake :)

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ingvillan
Anmeldt 12. juli 2019

Det er ikke sånn det ser ut på bilder! Veldig lytt mellom veggger! Svømmebassenget ser ikke ut som bildene! Det er ikke vasket på rommet! Minimarked personalet er uhyggelig! Kort til stranden, men må betale for air-condition. Bestilte dobbel seng, men kom til to enkel senger med fast montert nattbordskuff i mellom!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Christer S
Anmeldt 9. juni 2018

Rett på stranden og like ved byen, med basseng, snackbar, minimarked og det du trenger. Rent og fint. Standard er OK med rom for forbedringer. Det er ikke dobbeltseng, dårlig air condition, veldig dårlig wifi og spisebord var savnet i vår leilighet. Det er ikke microbølgeovn, en bitte liten TV med bare greske kanaler, bare 8 solsenger ved bassenget osv.

Romtips: Velg to roms leilighet.
Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, money_tor
Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Vi var der i 2 uker. Koselig sted rett på stranden. Kort gåtur til gamlebyen i Chania, som anbefales! Renslig og ikke for stort hotell. Wifi var gratis men den kom man nesten ikke inn på. Korte gåturer til andre strender for dem som liker å være aktiv. Kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, brmowe
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Hotell Christina er et koselig , veldrevet hotell midt på stranden. Det er gåavstand til Chania og den venezianske havna. Kan virkelig anbefales !Hotellet har egen massør. Hotellet er rolig og ikke plaget med støy.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Anita K