Anmeldt 13. juli 2018

Hotellet ligger like utenfor Khania by. Det er veldig enkelt (og billig) å ta buss både inn til byen, eller andre veien bort til Platanias. Det er kort vei til butikk og strand, og enkelt å finne frem. På hotellet er det fantastisk service av de ansatte. Vi fikk flere ganger maten levert til rommet fra resturanten. Rommet var passe størrelse for et par, med fin balkong. Ekstra betaling for aircondition, men det er man helt avhengig av om sommeren (7 euro per døgn). Det eneste minuset var opplevelsen vi hadde første formiddagen, da det midt i solkremsmøringen braste en renholder inn uten å banke på for at balkongen skulle spyles. Hun viste ingen hensyn til at jeg selv sto der kun i undertøy. Det opplevdes dessverre ubehagelig for oss. Vi har selvsagt forståelse for at renhold skjer, og synes det er flott, men tilnærmingen og informasjon til oss som gjester var ikke god i denne situasjonen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Rebecka U
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Reint og fint!!! Hyggelig bevertning !!! Ekstra betaling for varmepumpe. Betalte 7 euro år natt. Enkel og grei frokost.. 8-10 min å gå til stranden....... Ca 10 min med buss til Chania by!!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Knut Arne S
Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet i forhold til Chania og strender. Fantastisk hyggelig vertskap, som er service innstilt, hjelpsomme og morsomme. Svømmebassenget var faktisk var mulig å svømme i, dvs. stort nok. ca. 22,5 meter.
Leiligheten var helt grei størrelse på for 2 personer som ikke er spesielt interessert i å lage gourmet måltider på kjøkkenet.
Hygieniske forhold på hele hotellet var meget bra. Frokosten var ikke overdådig, men helt ok.
Det eneste negative vi fant var at det var nokså mye lyd gjennom ytterdøra og nabo- hanen burde vært avlivet
Vi følte oss svært velkommen på alle måter og godt ivaretatt. Kommer gjerne tilbake her dersom vi besøker Kreta igjen ❤

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Hans N
Anmeldt 19. august 2016

Bodde her en uke i Juli 2016 med 2 tenåringer. Vi hadde et roms leilighet. Leiligheten var grei nok, men veldig liten dusj med dusjforheng. Er ikke så glad i dusjforheng...Bassengområdet var fint, passe stort. Gode solsenger- måtte legge på håndkle om morgenen på solsenga for å få parasoll. Kort vei til stranda- Eget område med gress og solsenger, gratis nett tilgang også der. Servicen på hotellet var meget bra. Tenåringene likte seg på hotellet- vi tok Taxi inn til Chania havn for det er ingenting i nærheten av hotellet, et par kvelder tok vi taxi inn til Platanias, koster 15 Euro en vei, men vi synes det var greit, for det var vanvittig med folk nede i sentrum i Chania, ved havna. Vi spiste middag inne i gamlebyen, mye billigere og korsligere.Vi hadde frokost. Den er enkel, da jeg ikke spiser brød, så ble det eggerøre og litt gresk youghurt til frokost.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, GryMoelv
Anmeldt 28. juni 2016

Kom på ettermiddagen og fikk tildelt et rom med et lite tekjøkken, som var akkurat passe stort til frokostlaging. Det var rent og velpleid rundt hotellet og rommet var rent. Vi ble tatt i mot av eier dagen etter, og de var utrolig koselige og serviceinnstilte. De tok seg av hver enklet gjest, var sosiale når det trengtes. masse hyggelige mennesker som bodde der. Det er et hotell for alle men passer best for voksne med store barn. Ingen lekeapparater, men basseng med plaskebasseng i den ene enden.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Eli A