Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Skal du bo her, må du være glad i å gå. Det er langt å gå til stranden, til supermarkedet og minimarked. Tilbake fra stranden er det dessuten en veldig bratt motbakke. Den avstanden til stranden som reiseselskapet og hotellet oppgir, må være luftlinje til en steinete strand uten solsenger. Ønsker du en god sandstrand med parasoller og solstoler, er avstanden godt over en kilometer. Bassenget var for lite i forhold til antall gjester. Vanskelig å finne ledige solsenger der. Leiligheten var knøttliten med lite kjøkkenutstyr. Utstyret holdt til å koke vann og smøre brødskiver. Vi savnet litermål, stekespade og sleiv. Leiligheten var ren, sengen var god og wi-fi fungerte bra. Kvinnelig resepsjonist var blid, imøtekommende og serviceinnstilt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Ninathu
Andreas V, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν på Hotel Kedrissos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Dear Ninathu,
We are sorry that your vacation was not this you had dreamed about.
Firstly, it seems that you did not take good notice of the reception instructions on how you will get to the beach with the easiest way! There are 3 ways of getting to the beach and unfortunately according to your description you might chose the hardest and longest one. Also, the super market is only 300 meters away from the hotel and the mini market just 200 meters. Concerning our swimming pool is exactly on the square meters that it is declared, and extra sunbeds are standing by in several spots around the swimming pool area so that never will be lack of them. Furthermore, in our hotel we have many different room types so that everyone can book according his needs.
We hope that the next time you visit us you try our big apartments. I am sure they will satisfy you.

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og min kone bodde en uke på dette hotellet og jeg må si at vi er kjempe fornøyd!

Personalet består av de mest hjelpsomme, snilleste og høfligste personene vi noen gang har vært borti på et hotell noen gang! Med Andreas og Nikos i spissen! De er morsomme, sosiale og lager veldig god stemning rundt seg! (Den ene dagen kastet Andreas gratis øl i bassenget bare for gøy!)

Maten i restauranten er enkel, men velsmakende også er den rimelig priset!

Rommene er også relativt simple, med kun det du trenger. Ett rom på grei størrelse, et lite bad og en balkong (med en nydelig solnedgang om du er på rett side av bygget).

Er det noe som kunne vært bedre er det:
- Frokosten er altfor simpel! Man blir litt lei i løpet av en uke.
- Badet er lite og spesielt dusjen er veldig liten. Dusjen har i tillegg har et dusjforheng som bare klistrer inntil deg...
- Senga var litt hard for oss (kanskje hvis man liker en hardere seng er dette intet problem).
- Aircondation er ikke inkludert. Måtte betale 50Euro ekstra for en uke.

Alt i alt er vi godt fornøyd og anbefaler dette hotellet til alle andre!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, John M
Anmeldt 13. juli 2018

Hotellet ligger like utenfor Khania by. Det er veldig enkelt (og billig) å ta buss både inn til byen, eller andre veien bort til Platanias. Det er kort vei til butikk og strand, og enkelt å finne frem. På hotellet er det fantastisk service av de ansatte. Vi fikk flere ganger maten levert til rommet fra resturanten. Rommet var passe størrelse for et par, med fin balkong. Ekstra betaling for aircondition, men det er man helt avhengig av om sommeren (7 euro per døgn). Det eneste minuset var opplevelsen vi hadde første formiddagen, da det midt i solkremsmøringen braste en renholder inn uten å banke på for at balkongen skulle spyles. Hun viste ingen hensyn til at jeg selv sto der kun i undertøy. Det opplevdes dessverre ubehagelig for oss. Vi har selvsagt forståelse for at renhold skjer, og synes det er flott, men tilnærmingen og informasjon til oss som gjester var ikke god i denne situasjonen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Rebecka U
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Reint og fint!!! Hyggelig bevertning !!! Ekstra betaling for varmepumpe. Betalte 7 euro år natt. Enkel og grei frokost.. 8-10 min å gå til stranden....... Ca 10 min med buss til Chania by!!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Knut Arne S
Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet i forhold til Chania og strender. Fantastisk hyggelig vertskap, som er service innstilt, hjelpsomme og morsomme. Svømmebassenget var faktisk var mulig å svømme i, dvs. stort nok. ca. 22,5 meter.
Leiligheten var helt grei størrelse på for 2 personer som ikke er spesielt interessert i å lage gourmet måltider på kjøkkenet.
Hygieniske forhold på hele hotellet var meget bra. Frokosten var ikke overdådig, men helt ok.
Det eneste negative vi fant var at det var nokså mye lyd gjennom ytterdøra og nabo- hanen burde vært avlivet
Vi følte oss svært velkommen på alle måter og godt ivaretatt. Kommer gjerne tilbake her dersom vi besøker Kreta igjen ❤

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Hans N