“God mat og ypperlig sevice”
Anmeldelse av Colombo Kitchen & Bar

Colombo Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 10 av 509 Restauranter i Khaniá by
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

2 familier med forskjellige retter og all ga 5
Så dette er ett sted vært å besøke
Og rakien tilslutt gikk ned
........

Takk, Bjørn O

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Koselig liten resturang med hyggelig og service beviste folk.
Maten syntes vi var meget god med fine smaker & nyanser, vel vært et besøk.
PS alltid litt nedtur at man ikke kan betale med kort.

Takk, Kjelleng
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Vi var 6 voksne (3 par) som valgte denne restaurant pga anbefalinger.
Fantastisk service og nydelig mat. Prisen var lav i forhold til hva en fikk.
Anbefales og en i vårt selskap uttalte "det beste jeg har smakt". 4 av oss spiste kylling og den må prøves.

Takk, Jon Christian F
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet midt i ei sidegate, fantastiske servitører og deilig mat/vin! Stort pluss for rimelige priser! Vi fikk ikke mulighet til å nyte gratis dessert og fikk derfor med oss eierens favorittøl! Her skal vi definitivt igjen!

Takk, Mia B
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Og man går ned et trangt smug. Kommer til Colombo chitchen Bar. Blir tatt imot og plassert på et av de fem bordene. Vi fikk utdelt meny men de vil ikke anbefale mat før vi hadde valgt drikke. Når vi hadde valgt drikke kom de med gode anbefalinger. Det er både vegetariske retter og mer tradisjonelle retter på menyen. Det er utrolig å sitte ute mens folk går forbi en katt drikker seg langs beina og unge komme bort for å hilse. Maten ble raskt servert. Den smakte aldeles nydelig. Vinen var god. Vi ble fulgt opp og satt aldri og ventet på noen ting. Dette er virkelig et sted å gå når man er noen få ifølge.

Takk, vaibmu

Reisende som så på Colombo Kitchen & Bar, så også på

Perivolia, Khaniá by
Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Colombo Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!