“Helt greit. ”
Anmeldelse av Colombo Kitchen & Bar

Colombo Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 6 av 554 Restauranter i Khaniá by
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hadde veldig store forventninger til dette stedet. Hyggelig personal. Koselig beliggenhet. Maten trekker ned snittet noe her. Seig biff, dessverre. Pasta helt grei smak. Pluss for store porsjoner for de som er ute etter det. Gode priser. Dessverre når ikke denne opp til et nytt besøk.

Takk, Gullfuglen

Anmeldt 16. oktober 2019

Vi hadde et fantastisk velsmakende måltid her. Vinen ble dekandert,og smakte fortreffelig. Middagsrettene våre smakte nydelig, og dersom jeg kommer tilbake til Chania, skal jeg definitivt gå tilbake hit.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 1954AnneB
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Ren tilfeldighet gjorde at vi satte oss ned på denne restauranten. Det viste seg å være et godt valg. Servitøren var veldig flink, anbefalte drikke til maten og var ellers Påpasselig under hele måltidene. Vi spiste en kebab-rett, med couscous , tzatziki mm og her var det brukt mange forskjellige urter som ga en spennende smaksopplevelse.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, BeritL_12
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Great food and very nice place. If you haven’t been here, do it very soon
Dette stedet anbefales på det varmeste. Maten var fantastisk god og en strålende service. Dette stedet må en besøke når en er i Chania

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, tonekise
Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

Her var det veldig koselig å sette seg ned. Betjeningen var hyggelig og veldig serviceminded. Smakfull mat anrettet fristende på fat. Svalt smau, godt i varmen

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, bethmobil

Reisende som så på Colombo Kitchen & Bar, så også på

Har du vært i Colombo Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!