“På ferie”

il Padrino Italian Restaurant Chania
Vurdert som nr. 35 av 557 Restauranter i Khaniá by
Anmeldt 19. september 2021

Verdens beste pizza og salat kjempegod service og sjarmerende restaurant. Kost oss masse, hilsen Mette

Dato for besøk: september 2021
Takk, Mette_ferie
DimitrisP539, Ιδιοκτήτης på il Padrino Italian Restaurant Chania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2021

Thank you a lot for your review!!✨

Anmeldt 25. juli 2021

Ble møtt av en frekk servitør som forsøkte å sjarmere oss "...jeg elsker norsk etc". Maste hele tiden på oss ang vann og brød....ble irritert etter 3ganger med NEI. Pizzaen var grei men carbonara elendig. Mitt barn ble syk etter dette. Kelner sur etter dette. Kom med regningen....ja der var vannet lagt inn. Den lille sniken. Gå aldri ditt.

Takk, philipochv
Anmeldt 20. august 2019

Vi bestilte pizza og salat her som vi til slutt måtte vente nesten en time på. Ingen av kelnerne var mulig å komme i kontakt med før en god stund hadde gått. Det hadde visst skjedd en «ulykke på kjøkkenet», men de måtte spørre på nytt hva vi bestilte etter tre kvarter. Alt i alt så var maten grei, men måltidet ble en dårlig opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, Mariafrbe
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat, og kort ventetid på maten. Tok ca. 6 minutter fra vi fikk drikke til maten var på bordet. Dyrt var det heller ikke, men litt dårlig service (vanskelig å få tak i servitør for å få det vi trengte).

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, marleneangelicas
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi var 8 stk. Vi tok alle pizza. Kjempe god pizza. Godt øl. Veldig serviceinnstilte folk. Var egentlig ikke plass til oss men det fikset de

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, maren92

Reisende som så på il Padrino Italian Restaurant Chania, så også på

Khaniá by, Chania fylke
Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i il Padrino Italian Restaurant Chania? Del dine erfaringer!