“Feiret 20 års bryllupsdag på en av Kretas beste restauranter”
Anmeldelse av Kariatis Restaurant

Kariatis Restaurant
Vurdert som nr. 32 av 532 Restauranter i Khaniá by
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018

Etter å ha besøkt Kariatis flere ganger tidligere valgte vi å feire dagen med god middag og god drikke på et av hovedbordene på nivået over gata. Flott beliggenhet, fantastisk service og fantastisk mat gjorde kvelden fullkommen. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MortenRJ

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha besøkt Kariatis over 20 ganger er ett langt forhold slutt. Maten på dette stedet er fremdeles utsøkt.

Takk, Arnlj
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Reiste hit på anbefaling fra en ansatt på hotellet. Restauranten ligger koselig til ved havnen.
Vi ventet litt lenge på at servitøren skulle komme bort til bordet, og vi måtte ta initiativ til å si hei.
Maten var god, så det kan anbefales som et av de bedre måltidene vi har hatt. Servicen derimot ødelegger litt av opplevelsen.

Vi hadde asparges med skinke og ost til forrett, kylling med ostesaus og pork chops. Anbefales

1  Takk, Cathrine H
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Denne restauranten besøker vi hver gang vi er i området.
Var derfor et naturlig valg da storfamilien skulle feire begivenheter i løpet av ferien.
Det bestilte bordet var klargjort da vi kom, og hyggelige
servitører tok imot oss.
Menyen er rikholdig, og med så mange spennende retter er det
vanskelig å velge.
Selv om vi visste at porsjonene var store, lot vi oss igjen friste
til å bestille forretter som vi delte litt på.
Asparges med skinke,gnocchi,caprese salat og garlic brød smakte alle fortreffelig.
Ungene/ungdommen bestilte pizzaer, og syntes det var fornøyelig å se hvordan pizzabakeren lagde bunnene.
Vi voksne spiste filet Gorgonzola,filet Porcini,kylling mozzarella,kylling med basilikum pomodori og tunfisk med
sjøgress.
Maten var utsøkt, men for de fleste av oss ble porsjonene
for store(noe vi visste fra tidligere)
Gode vinanbefalinger og svært oppmerksomme servitører
gjorde at vi fikk en svært vellykket feiring.
Takk til Kariatis!
Vi kommer avgjort til å besøke stedet flere ganger, og anbefaler
det gjerne til andre.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lailab450
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger i mange år! Alltid helt fantastisk mat. Dette er alltid min første anbefaling til alle som skal til Chania!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 931heges

Reisende som så på Kariatis Restaurant, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Kariatis Restaurant? Del dine erfaringer!