“God atmosfære, mat og dyktige ansatte”
Anmeldelse av Kariatis Restaurant

Kariatis Restaurant
Vurdert som nr. 43 av 558 Restauranter i Khaniá by
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Min favoritt i Chania. Middag med min mann. Spiste en perfekt biff og kelnerne var som vanlig proffe og anbefalte riktig vin til maten. Kommer igjen 13 september for å feire min mann som fyller 60 år. Gleder meg allerede

Dato for besøk: september 2021
Takk, Marianne F

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Har vært her for noen når siden og vi måtte besøke denne restauranten igjen. Dette er kvalitet. Meget god mat. Hyggelige og profesjonelle ansatte. Bra og innholdsrik meny. Vi kommer tilbake!

1  Takk, Gullfuglen
Anmeldt 14. april 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat. Dette er vår favorittresturang i Chania. Proffe kelnere, fantastisk mat, koselig atmosfære. Litt tilbaketrukket fra havna.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Marianne F
Anmeldt 27. september 2019

Vi var tre par som var på Kariatis og spiste. Vi som hadde vært der før og spist, anbefalte de to andre parene at vi skulle gå dit pga god mat og service..
Forventningene var store hos de to parene vi reiste sammen med og heldig vis så var de veldig fornøyd med både mat og selve restauranten. De kommer nok til å besøke Kariatis neste gang de skal til Chania.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Odd Sverre T
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Herlig italiensk pizza og kylling salat. Fin avveksling fra alle Gresk mat. Fantastisk service
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, AnKj80

Reisende som så på Kariatis Restaurant, så også på

Khaniá by, Chania fylke
Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Kariatis Restaurant? Del dine erfaringer!