“Flott taverna ved sjøen!”

Kertos Seafood Restaurant
Vurdert som nr. 88 av 557 Restauranter i Khaniá by
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Nydelig fiskeretter og veldig hyggelig betjening! Fantastisk plass å se solnedgangen på også! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, KarinaElverum

Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Trivelig betjening, god, og mye mat. Herlig sted hvor du ser på båthavna og fiskemottaket med venstre øye, og en koselig strand med høyre øye. Her kan du sitte så lenge du vil, og dele en matbit, eller velge full pakke med rikelige porsjoner. God sjømat og null stress.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 305_yvindw
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted med god service, følger med solstol på stranden om man spiser lunsj her. Fin strand. Hyggelig betjening, oversiktlig meny og stort utvalg av mat. Alt i alt veldig bra.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, sophiedregelid
Κέρτος Ε, Ιδιοκτήτης på Kertos Seafood Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2019

Τusen takk!

Anmeldt 15. september 2017

Kertos er nok en av de mer kjente fiskerestaurantene i Chania, og en av de med finest beliggenhet, der den ligger vakkert til mellom fiskebåter på begge sider av restauranten. Vi var kanskje litt skeptisk i utgangspunktet, men etter å ha spist den gode sjømaten de serverte var vi svært fornøyde. Betjeningen var hyggelig med god sans for humor. Porsjonene var store. Særlig forrettene som fint kan deles på to og likevel inneholde så mye mat at man nesten føler seg mett før hovedretten kommer på bordet.

Dato for besøk: september 2017
Takk, jonarnelm
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Bestile stew biff og sverdfisk, for det første er det ikke stew en biff, men mer som oksesmåsteik, den ble servert med peppersaus og fries, og sverdfisken var uten saus og kun fries og to skiver tomat.. smakløst og trasig, og står ikke i stil med prisen.. skuffelsen var rett og slett stor.
Betjeningen kom heller ikke å så til om vi hadde drikke eller om maten smakte, så maten måtte spises uten vin..
Eneste positive med besøket var at vi fikk sitte på en molo med fin utsikt mot havet. Aldri mer.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Anna B

Reisende som så på Kertos Seafood Restaurant, så også på

Khaniá by, Chania fylke
Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Kertos Seafood Restaurant? Del dine erfaringer!