“DEILIG MAT”

Vurdert som nr. 118 av 434 Restauranter i Rethymnon
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019

Meget hyggelig restaurant med god atmosfære. Store deilige porsjoner og god vin. Litt varierende service, men vi koste oss sammen med gode venner.

Takk, _yvindv2015

Anmeldt 18. september 2018

Restauranten ligger idyllisk til i gamlebyen i Rethymnon. Hele familien stiller opp, og gjør sitt ytterste for at gjester skal trives i de vakre omgivelsene. Menyen inneholder noe for en hver smak, og stedets moussaka kan trygt anbefales. Den serveres rykende varm, og er svært velsmakende. Det samme kan sies om grillede lammekoteletter. Herfra bør ingen gå sultne, for porsjonene er rikholdige.

Takk, hanne31
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Restauranten har et veldig fint lokale med hyggelige ansatte. Vi bestilte blåskjell og pepper biff og begge deler var kjempe godt! Kan absolutt anbefale deg å ta en middag her.

Takk, DonaHaug
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi fikk gleden av å spise den møreste biffen noensinne. Fantastisk mat og hyggelige servitører og god stemning. En forrett med mix av Cretiske retter satte stemningen for en kulinarisk opplevelse. Bør prøves.

Takk, Connector798935
Anmeldt 3. august 2018

Restauranten virker koselig når du ankommer plassen. Både foretter og middag serveres i greit tempo. Maten var ok, sønnen bestilte hamburger og fikk den uten brød og salat. Stifadoen var kjedelig både på smak og presentasjon. Chicken ALA creme var servert med kald ris og porsjonen var liten. Prisnivå sto ikke i forhold til porsjonene. Kelnere var lite tiltalende og var vanskelig å få kontakt med. Frister ikke å komme tilbake.

Takk, Monika G

Reisende som så på Erofili, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Erofili? Del dine erfaringer!