TripAdvisor

Anmeldelse av Castelvecchio

Castelvecchio
Vurdert som nr. 29 av 446 Restauranter i Rethymnon
Kjøkken: Gresk, Grill
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Utmerket på alle områder. Vi spiste her tre ganger i løpet av turen vår og skulle ønsket vi spiste her hele uken. God starter på huset og hovedrettene vi spiste var helt fantastiske. Kjøttet vil jeg si er noe av det møreste jeg noen gang har spist. Gode råvarer og godt tilbehør til.

Dyktige verter av en egen klasse. Utrolig serviceinnstilte og behagelige tvers igjennom. Villige til å gi det lille ekstra for å yte service. Dette er en gjeng med god kontroll og det vises.

Fantastisk atmosfære og en matopplevelse. Kort og godt utmerket.

Takk, sindreringkjob

Anmeldt 23. august 2019

Fantastisk god mat. Kretas beste kleftiko! Utrolig hyggelig personale. Veldig koselig restaurant og atmosfære. Anbefales på det sterkeste. Vil absolutt komme tilbake her

1  Takk, siljevik
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Familiedrevet restaurant som har et godt øye for gjestene og man føler seg verdsatt og velkommen. Har vært her totalt 4 ganger med 2 år mellom besøkene. Kjempegod mat, god vin og pluss i boka for å få gratis kake etter maten. Vi spiste kjøtt under alle våre besøk. Må være en av rethymnon’s beste restauranter!
Har anbefalt castelvecchio til flere bekjente som har vært like fornøyde som oss.

Takk, kristianb333
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Aldeles nydelig lamb stifado. Hyggelige ansatte som er svært oppmerksomme uten å være pågående. Gode vinanbefalinger. Pluss for at rettene ble servert uten fries. Hyggelig lokale! Anbefales varmt

Takk, 156geirv
Anmeldt 1. august 2019

Du føler roen med det samme. Du blir ønsket hjertelig velkommen. Behagelige ansatte. Ingen stress, roping og kaos, som på mange andre restauranter vi har besøkt. Fantastisk god mat og atmosfære. Vi reiser aldri til Ret hymnon uten å besøke Valadis og hans fantastiske restaurant, både ein og tre ganger. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2019
Takk, RenateS143

Reisende som så på Castelvecchio, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Castelvecchio? Del dine erfaringer!