“Ansatt”
Anmeldelse av Castelvecchio

Castelvecchio
Vurdert som nr. 42 av 462 Restauranter i Rethymnon
Kjøkken: Gresk, Grill
God for: Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2021

Fantastisk atmosfære. Så stille. Lam kritikk i folie med retsina. Smaker utrolig godt. Krydder kake til dessert. Mmmm.....

Takk, 378atles

Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Koselig resturant med meget bra service. Vi spiste Lam Castelvecio og kylling Castelvecio, og begge smakte alldeles fortreffelig . Nydelige sauser Mamma's krydderkake var også nydelig, og det er vel korteste ventetida vi har hatt på Kreta både med servering og betaling

2  Takk, ViJo56
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

God og intim restaurant . Veldig god lam i folie (kleftigo).Honningkake til slutt,setter prikken over i en. Veldig god service av trivelig personale. Kommer tilbake neste gang vi kommer til Rethymnon.

2  Takk, Saltkjelen
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av noen venner som var her uken før, og de leverte langt over våre forventninger. Rolig og behagelig betjening som serverer mat av høyeste klasse. Dette er den perfekte «date»-restauranten og absolutt noe vi anbefaler!

2  Takk, ctmyhre
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Utmerket på alle områder. Vi spiste her tre ganger i løpet av turen vår og skulle ønsket vi spiste her hele uken. God starter på huset og hovedrettene vi spiste var helt fantastiske. Kjøttet vil jeg si er noe av det møreste jeg noen gang har spist. Gode råvarer og godt tilbehør til.

Dyktige verter av en egen klasse. Utrolig serviceinnstilte og behagelige tvers igjennom. Villige til å gi det lille ekstra for å yte service. Dette er en gjeng med god kontroll og det vises.

Fantastisk atmosfære og en matopplevelse. Kort og godt utmerket.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, sindreringkjob

Reisende som så på Castelvecchio, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Castelvecchio? Del dine erfaringer!