“Middag”
Anmeldelse av Castelvecchio

Castelvecchio
Vurdert som nr. 42 av 462 Restauranter i Rethymnon
Kjøkken: Gresk, Grill
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2021

Ein meir koselig og fredfull restaurant, skal ein leite lenge etter. Kva du enn bestiller, smaker det fantastisk godt. Vi har besøkt restauranten i fleire år. Då vi begynte å gå der, kunne du berre komme og sette deg. Skal du besøke den no, må du bestille bord. Viser berre at ryktet går. Mamma og pappa står og vinker når vi kjem. Atmosfæren er berre herlig. Har ikkje lyst til å gå der i frå. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Ossto2

Anmeldt 18. august 2021

Fantastisk atmosfære. Så stille. Lam kritikk i folie med retsina. Smaker utrolig godt. Krydder kake til dessert. Mmmm.....

Takk, 378atles
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Koselig resturant med meget bra service. Vi spiste Lam Castelvecio og kylling Castelvecio, og begge smakte alldeles fortreffelig . Nydelige sauser Mamma's krydderkake var også nydelig, og det er vel korteste ventetida vi har hatt på Kreta både med servering og betaling

2  Takk, ViJo56
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

God og intim restaurant . Veldig god lam i folie (kleftigo).Honningkake til slutt,setter prikken over i en. Veldig god service av trivelig personale. Kommer tilbake neste gang vi kommer til Rethymnon.

2  Takk, Saltkjelen
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av noen venner som var her uken før, og de leverte langt over våre forventninger. Rolig og behagelig betjening som serverer mat av høyeste klasse. Dette er den perfekte «date»-restauranten og absolutt noe vi anbefaler!

2  Takk, ctmyhre

Reisende som så på Castelvecchio, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Castelvecchio? Del dine erfaringer!