“Fantastisk restaurant”

Vurdert som nr. 68 av 463 Restauranter i Rethymnon
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Flott service. Nydelig mat og bra utvalg av vin. Vi har vært her flere ganger. Kommer helt sikkert tilbake. Beliggenheten ved sjøen er helt fantastisk

Takk, E8231WVkristinb

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord, maten var magisk god!!!!

Kjempeservice, god sushi og absolutt egnet for store grupper bed forhåndsbestilling.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Pernie81
Anmeldt 23. mai 2019

...passa det godt med ein øl. Såg folk var i ferd med å opne uteserveringa. Fekk heldigvis øl servert, sjølv om det var 20 min. før opninga. Etter å ha nyte det vakre utsynet mot Rethmnyo og ølen, kunne det passe med ein matbit. Kaupte ein veldig god — og stor — kirseber-tomatsalat. Kretiske pylser smaka godt, men var turre og ihelsteikte. Synd med denne uskikken når det gjeld mat og varme. Også her kom det sjølvsagt masse utanom som ein like sjølvsagt betalar for. I dette tilfellet var i det minste brøda brukbare og
Var innom hovudrestauranten på veg heim, den såg flott ut, spanande. Ein tredje sushirestaurant ute i eit telt såg ut til å høyre til i same sfæren.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, ArneAslakson
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt dette stedet fra hotellet , god mat og svært rause porsjoner , hyggelig kelner . Absolutt vel vært besøket .

Dato for besøk: august 2018
Takk, liselineg
Anmeldt 7. august 2018

Fikk anbefalt stedet av en venn vi har i Rethymnon. Koselig sted viv a vis sjøen som med litt kos belysning gjorde stedet til litt av en perle når mørket senket seg. Av mat spiste vi Saganaki, gresk salat, sushi, spareribs, kylling, pasta og blekksprut. Kort fortalt; Saganakien var perfekt, sushien den beste jeg noen gang har spist, salaten var helt ok, spareribsen var sånn midt på treet og ikke mer, kyllingen var grei men heller ikke noe mer, pastaen var veldig god og den grillede blekkspruten hadde så mye brent smak at det overskygget alt det andre. Konklusjonen er rett og slett; tja......

Dato for besøk: august 2018
Takk, Karsten S

Reisende som så på Prima Plora, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Prima Plora? Del dine erfaringer!