“Nydelig mat og service”
Anmeldelse av Upano

Upano
Vurdert som nr. 160 av 462 Restauranter i Rethymnon
Anmeldt 13. august 2021

En resturante som lever første klasse innen mat og service. Vi ble tatt godt i mot fra vi kom til vi gikk.
Hyggelig personal og nydelig mat.
Lyst på noe annen en lokal mat så anbefales det på det sterkeste . Vi kommer tilbake

Takk, ingridhI4977HH

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten i går kveld. Flotte lokaler. To av oss bestilte lammeragu. Det var bra. Flere bestilte beefburger . Nærmest en katastrofe . Heil ihelsvidd og tørr. Når vi hadde spist ferdig så kom kelneren og lurte på om vi var fornøyde . Sa som det var om beefburgerne . Han skulle si fra til kokken . Etter det hørte vi ikke mer om det ,ikke en beklagelse .

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, 708magnarb
ASpanda, Public Relations Manager på Upano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

We apologies for the mistake we have noted to improve going forward.

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

«Er du i Hellas bestiller du ikke noe annet en gresk mat», det har vi fått bevist her. Carbonaraen var uten hvis saus og heller noe som lignet på krydret olivenolje. Potetmosen som var tilbehør til indrefilet var som rennende grøt. Kjøttet var seigt og tørt. Ellers var sausen god. Hvitvinen var også bra.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 222idal
ASpanda, Public Relations Manager på Upano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Thank you for taking the time to review us, we have notified management to address this issue.

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, kort ventetid på maten og veldig hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste
Helt fantastisk solnedgang fra restauranten .

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 928petterv
ASpanda, Public Relations Manager på Upano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Thank you for taking the time to review Upano restaurant. We hope to see you again.

Anmeldt 7. oktober 2018

Beliggenheten er bra med god utsikt og stilen er moderne. Restauranten svarte likevel ikke til forventningene. Maten var grei, men vi fikk ikke det vi trodde vi hadde bestilt og som stod i menyen; det manglet på tilbehøret.

Takk, JohanneIK

Reisende som så på Upano, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Platanias, Rethymnon

Har du vært i Upano? Del dine erfaringer!