“Fantastisk matopplevelse!”

Vurdert som nr. 2 av 462 Restauranter i Rethymnon
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse!
En sav de beste tunasteak!
Flott atmosfære og perfekt mat!
Med den flotteste beliggenheten i Rethymnon.

Dato for besøk: september 2021
Takk, caspernjo
Kathrin_bor, Γενικός Διευθυντής på 7 Thalasses, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Takk for en fantastisk anmeldelse! Vi jobber hardt for å imøtekomme forventninger som dine, og vi er glade for å høre at vi traff merket for deg. Vi håper å se deg snart!

Anmeldt 26. september 2019

Vi gjekk og gjekk og kom so til denne restauranten, flott beliggenhet, service på topp, nydleg mat og eigaren var veldig imøtekommende.☀️Anbefales til alle☀️

Dato for besøk: september 2019
Takk, Reidun N
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig plass helt nede i fjæra, med utsikt over havet og gamlebyen i Rethymno. Topp mottagelse og service. Spennende og smakfull mat.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, toraar1860
Anmeldt 26. juni 2018

Litt utenom turiststrøket, bak fortezzaen, finner du denne perlen. Et nydelig sted med fantastisk mat.
Vi spiste sjømat og koste oss maksimalt. Hotellet er vel verdt å titte innom. Vi var så heldige å bli vist rundt av eieren. Dette stedet er "et must" når du er i Rethymnon!
Vi reiser om et par dager og gleder oss til å besøke restauranten. Drømmen er å bo på hotellet også!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, AHWinnje
Anmeldt 4. mars 2018

Fantastisk service og atmosfære. Maten var ypperlig sjømat og noen meget gode viner. Vi overnattet på deres hotell, som var en opplevelse. Vi kommer snart tilbake!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, thorstad

Reisende som så på 7 Thalasses, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i 7 Thalasses? Del dine erfaringer!