Anmeldt 29. august 2019

Hotel Aquarius ligger midt i smørøye, i hjerte av byen. På tak terrassen har du uten tvil den beste utsikten i hele byen, her kan du speide til enden av den 2,5km lange strandpromenaden, for ikke å snakke om selve stranden som fortsetter enda lengre. I andre enden har du overblikk over hele gamlebyn. På denne takterrassen ser du hele byen og det er en fantastisk utsikt.
Dette hotellet er nylig renovert og her har de ikke spart på noe, fantastisk flotte rom. Frokosten er utrolig god, her mangler ingen ting, samt at det stadig serveres variasjon gjennom uken.
På dette hotellet blir du møtt med en betjening som tilsvarer et 5 stjernes resort! Utrolig flotte og hyggelige mennesker som hele tiden sørger for at du har det bra under oppholdet.

Oppsummert er dette et fantastisk hotel som ligger midt i byen, kort avstand til strand, gamlebyen og resturanter og taverna. Det flotteste bassengområdet på taket med en panorama 360 utsikt du ikke vil finne på noen andre hotel i byen, anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Staale79
Anmeldt 23. august 2019

Veldig god frukost, noe nytt og spennende hver dag fantastisk hyggelig og service-innstilt personal. Veldig pene rom og en fantastisk takterrasse med basseng og bar. Kort avstand til strand, promenade og handlegater. Anbefales! Bildet er tatt fra takterrassen

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, siljevik
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Flott og koselig hotell. Fantastisk hyggelige alle som jobber det. Nydelige senger, fantastisk frokost. Poolbaren og bassenget på taket er nydelig. Flott utsikt over byen. Nært gamlebyen. Kommer gjerne tilbake hit

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 56Kaa
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Vi fikk et flott rom i 3. etg. med utsikt mot sjøen. Nyoppusset, rent og fint. Veldig fint og romslig bad. God og variert frokost. De ansatte var hjelpsom og imøtekommende. Kort veg til stranda og gamlebyen. Fin takterrasse med svømmebasseng og bar. Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Siv Talstad H
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Et fint hotell som er renovert i 2017. Hotellet har delikate farger med balanse
igjennom alle etasjene. Enkle rom med lyse og delikate farger. Stor fin balkong. God seng med tynn dobbeltdyne. Store puter og vanlige gode soveputer. Flott bad med stor deilig dusj. Var såpedispenser ved håndvasken og små flasker med sjampo, dusjsåpe og bodylotion. En liten kjøkkenkrok som er beskjedent utstyrt. Men, spør man betjeningen for man evt ekstra. Var både vannkoker og kaffetrakter der. Ikke oppvask utstyr. Det var skohylle ved inngangsdøren. Store flotte garderobeskap med lys inni. Både klimaanlegg og safe i prisen. Det var også et system til ringeklokken som var slik at du kunne inni på rommet trykke på om du ville ha vasking eller ikke bli forstyrret. Kjekt. Vask 7 dager i uken. Håndklær ble skiftet annen hver dag. Sengetøy der i mot, tror jeg bare ble skiftet 1 gang på 14 dager. Men, usikker. For det ser jo så rent ut og vanskelig å vite.

Deilig frokost med mye forskjellig og det var noe nytt hver dag. Mye greske og spennende varianter. Korn og melk om man ville. Grønt og frukt. Det var også noe søtt hver dag til frokost. Vann og saft/juice og vanlig kaffe. Hotellet fremsto for oss rent og hygenisk. Det var pool bar på taket med fantastisk utsikt. Fint og rent basseng. Her var det også bare å ta seg et badehåndkle når man trengte det.

Det var også i kjelleren meget fine og låsbare toalett og dusj til dame og herre. Vi benyttes oss av dette da vi ikke skulle dra før på kvelden og var uten hotellrom hele dagen. De hadde bagasjerom rett ved resepsjonen så der sto det trygt. Veldig hyggelig og service innstilt personale, unge som voksne. De var tilstede uten å være påtrengende. Hotellet ligger meget sentralt, så å si rett ved taxi/rundkjøringer det gamlebyen begynner og strandpromenaden, max 5 min. Du kommer deg også raskt til stranden på 10 min, avhengig av hvor på stranden du vil ligge. Vi vil gjerne bo her igjen neste gang.

Skulle vi ønsket oss noe mer en alt dette, er det at det burde være en hylle over kjøkkenbenken. Det burde vært noen knagger/hattehylle med knagger/ stumtjener etc ved skohyllen. Da slipper man å ha alt liggende på sofa etc. Ikke alt man vil ha inn i skapet igjen når det er brukt. Kunne vart dobbelt så mange kleshengere i det dobbelte skapet. Så dette får bli et tips til eieren;)

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 91verai