“Veneto restaurant i gamlebyen i Rerhymnon”
Anmeldelse av Veneto Wine Restaurant

Veneto Wine Restaurant
Bestill bord
Vurdert som nr. 46 av 462 Restauranter i Rethymnon
Kjøkken: Gresk
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten for første gang. Har vært i Rethymnon 9 ganger men aldri spist på Veneto. Vi besrilte kyllingfilet og svinefilet og maten var utrolig god.
Bestilte sjokoladekake til dessert, utrolig godt.

Vi ble anbefalt denne restauranten av en utrolig hyggelig mann vi ble kjent med som het Klement.

En ekstra stor takk til Klement som anbefalte oss stedet.

Skal tilbake neste gang vi er i Rethymno.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 934ullabritts

Anmeldt 1. september 2019

Vi hadde en fantastisk mat og vinopplevelse på dette romantiske stedet midt i gamlebyen. Fikk omvisning i vinkjelleren og maten smakte fortreffelig. Servicen var helt super og vi kommer tilbake. Kan anbefales på det sterkeste for oss som elsker mat og vin.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, LineKK
VENETOSUITES, Owner på Veneto Wine Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Dear Guests,
Thank you for your five star review. At Veneto we pride ourselves on delivering the most memorable of experiences to all of our guests. I am so glad you had a wonderful meal, and enjoyed your atmosphere and the wine.

I am absolutely thrilled that my colleagues looked after you so exceptionally, and we all look forward to welcoming you back to Veneto in the future.

Kind regards,
Y. Prokopakis

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Restauranten er litt vanskelig å finne - vi surret litt rundt i gamlebyen for å finne frem.

Vi ble møtt av en meget hyggelig kelner som fant et koselig bord i den hyggelige bakgården.

Vi bestilte biff som smakte nydelig. Etter maten fikk vi omvisning i lokalene samt den gamle vinkjelleren.

Vi hadde en veldig hyggelig kveld og vi kan absolutt anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Vibeke S
Anmeldt 12. juli 2019

Spiste meze (småretter), veldig smakfulle. Kokken vet hva han holder på med, anbefales. Veldig god service.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Jan Erik K
VENETOSUITES, Manager på Veneto Wine Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2019

Dear Guests,

Thank you for your comments regarding the restaurant which I will have pleasure in sharing with the team. We hope we shall have an opportunity to welcome you back to Veneto very soon.

With kindest regards,
Y.Prokopakis

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

En koselig restaurant som ligger inne i gamlebyen. Veldig god mat og service. Man kan velge å sitte nede eller oppe på en terrasse.

Takk, Ankieng
VENETOSUITES, Διευθυντής på Veneto Wine Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Dear Guests,
Thank you for your kind review regarding the dinner experience with us. It is always our main concern to offer all our guests the most, while delivering the best service. Thank you once again for your kind words. We look forward to your next visit.
Kind regards,
Y. Prokopakis

Reisende som så på Veneto Wine Restaurant, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Veneto Wine Restaurant? Del dine erfaringer!