“En perfekt middag”
Anmeldelse av Nostos

Nostos
Vurdert som nr. 1 av 434 Restauranter i Rethymnon
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Her fikk jeg den beste kleftikoen jeg noen sinne har spist!Kjøttet var så mørt at det var som smør.Nydelig.Mannen min spiste Stifado og det var kjempegodt.

Utrolig god service,vi fikk både velkomstdrink og dessert etter maten.Servitørene var veldig hyggelig,uten at de ble masete.

Restauranten er veldig koselig,alt er rent og pent.

Vi prøvde og få bord her et par kvelder,men det var fullt så vi måtte reservere bord til slutt.Det var det verdt.En skikkelig gjennomført restaurant,som er verdt et besøk.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 557hegeb
nostos_rethymno, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Thank you so much for your wonderful review ☺️!!! And also for your patience !!!

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Spiste her flere ganger i begynnelsen av september 2019. Trivelig lokale med gode stoler og utsikt mot strand og solnedgang. Veldig hyggelig og behagelig eier, Antio, som yter meget god service. Hyggelige servitører. Ingen mas og stress med "innkastere". Veldig god mat og store porsjoner. Kleftiko anbefales. God husvin, både rød og hvit. Kommer tilbake ved neste tur til Rethymnon.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, JimAreS
nostos_rethymno, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2020

Thank you for everything!!!

Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Har spist her ved flere anledninger, meget god mat.
Lunsj og middag.
Og ikke minst god service.

Rune og Hellen

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 258runeh

Thank you for taking the time to share your experience!!!!

Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten på TripAdvisor og hadde høye forventninger. Vi fikk servert et fantastisk godt måltid og en utmerket service. Det er alltid hyggelig med betjening som ser og tar vare på sine kunder.
Monika og Peter Michael

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, U6413UOpeterj
nostos_rethymno, Διευθυντής på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2020

Thank you for taking the time to review Nostos restaurant in Rethymno. We hope to see you again.

Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

God service, reint og fint meget god mat. Hyggelig betjening god atmosfære. Kan anbefales...... Odd.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Odd Magne S
nostos_rethymno, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2020

Efxaristo!!! Thank you so much for your review!!!

Reisende som så på Nostos, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Nostos? Del dine erfaringer!