“Anbefales:)”
Anmeldelse av Nostos

Nostos
Vurdert som nr. 1 av 463 Restauranter i Rethymnon
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Vi ble tatt imot med en liten Ozo spesial mens vi ventet på ledig bord. Deretter kom den ene matopplevelsen etter den andre. Saganaki smakte perfekt sammen med husets hvitvin. Hadde ønsket hvitvinen litt kaldere, men likevel en god kombinasjon. Greek Plate var over all forventning. Veldig mye mat til 2 personer. Veldig hyggelige og oppmerksomme kelnere og vi følte oss god tatt imot. I forbindelse med betaling ville flere av kelnerne ta en Raki sammen med oss. Tusen takk for opplevelsen!

Takk, torfratrondheim
Nostos, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2022

From all Nostos team thank you so much for your nice review !!! Cheers!!!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Maten var god, kom raskt og servitørene var meget tilgjengelig. Fikk velkomstdrink og raki og en liten dessert på huset. Gode stoler, fin atmosfære og utsikt til stranden. Vi skal tilbake og spise middag her.

Takk, Experience394724
Nostos, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2021

Thank you very much for your review !!! Nice to see you again!!!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Her fikk jeg den beste kleftikoen jeg noen sinne har spist!Kjøttet var så mørt at det var som smør.Nydelig.Mannen min spiste Stifado og det var kjempegodt.

Utrolig god service,vi fikk både velkomstdrink og dessert etter maten.Servitørene var veldig hyggelig,uten at de ble masete.

Restauranten er veldig koselig,alt er rent og pent.

Vi prøvde og få bord her et par kvelder,men det var fullt så vi måtte reservere bord til slutt.Det var det verdt.En skikkelig gjennomført restaurant,som er verdt et besøk.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 557hegeb
nostos_rethymno, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Thank you so much for your wonderful review ☺️!!! And also for your patience !!!

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Spiste her flere ganger i begynnelsen av september 2019. Trivelig lokale med gode stoler og utsikt mot strand og solnedgang. Veldig hyggelig og behagelig eier, Antio, som yter meget god service. Hyggelige servitører. Ingen mas og stress med "innkastere". Veldig god mat og store porsjoner. Kleftiko anbefales. God husvin, både rød og hvit. Kommer tilbake ved neste tur til Rethymnon.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, JimAreS
nostos_rethymno, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2020

Thank you for everything!!!

Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Har spist her ved flere anledninger, meget god mat.
Lunsj og middag.
Og ikke minst god service.

Rune og Hellen

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 258runeh

Thank you for taking the time to share your experience!!!!

Reisende som så på Nostos, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Nostos? Del dine erfaringer!