“Strålende”
Anmeldelse av Nostos

Nostos
Vurdert som nr. 1 av 467 Restauranter i Rethymnon
Anmeldt 20. oktober 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, vi hadde ett utvalg meze retter i tillegg til en stiffado og kleftigo. Alt var utrolig godt. Hjelper også veldig på at betjeningen var veldig hyggelige og blide.

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, mortenh391
Nostos, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Efxaristo!!! We hope see you again soon ☺️!!!

2024 av 2 089 anmeldelser

Anmeldt 12. oktober 2021 via mobile enheter

Rimelig pris og god mat ,bra service , Stor porsjon Vi var der i første gang og gjerne kom tilbake . Vi fikk noe ekstra godt før vi spiser middag og etter spist middag for å smake på ..Anbefaler

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, innlandet
Nostos, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2021

Thank you very much for recommending our restaurant !!!

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, og svært hyggelig personale. Fikk ouzo blandet med appelsin som velkomst, etter middagen fikk vi gratis hjemmelaget is og raki. Fin sjøutsikt, fra der vi satt. Opplevde kjempebra service, selv om det var mye folk.

Takk, 369k_reh
Nostos, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2021

Thank you very much for your nice review !!! Efxaristo!!!

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Vi ble tatt imot med en liten Ozo spesial mens vi ventet på ledig bord. Deretter kom den ene matopplevelsen etter den andre. Saganaki smakte perfekt sammen med husets hvitvin. Hadde ønsket hvitvinen litt kaldere, men likevel en god kombinasjon. Greek Plate var over all forventning. Veldig mye mat til 2 personer. Veldig hyggelige og oppmerksomme kelnere og vi følte oss god tatt imot. I forbindelse med betaling ville flere av kelnerne ta en Raki sammen med oss. Tusen takk for opplevelsen!

Takk, torfratrondheim
Nostos, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2022

From all Nostos team thank you so much for your nice review !!! Cheers!!!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Maten var god, kom raskt og servitørene var meget tilgjengelig. Fikk velkomstdrink og raki og en liten dessert på huset. Gode stoler, fin atmosfære og utsikt til stranden. Vi skal tilbake og spise middag her.

Takk, Experience394724
Nostos, Ιδιοκτήτης på Nostos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2021

Thank you very much for your review !!! Nice to see you again!!!

Reisende som så på Nostos, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Nostos? Del dine erfaringer!