“Deilig sted”

Hercules
Bestill bord
Vurdert som nr. 3 av 462 Restauranter i Rethymnon
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat! Morsom og veldig søt staff. Bra atmosfære. Får mye mat for en god penge, bestilte en mix fish for to og fikk mye lekker mat. Anbefaler dette stedet på det sterkeste

Bilder fra andre kvelder hos hercules

1  Takk, klubnes

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig god grillmat her,og det var rause porsjoner.

Ellers grei service og en grei restaurant.Litt over midt på treet vil vi si.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 557hegeb
HerculesRestaurant, Ιδιοκτήτης på Hercules, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2020

Ευχαριστουμε για την κριτικη.Αν και απο τα λεγομενα σας η βαθμολογια θα μπορουσε να ειναι υψηλοτερη!

Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Vi ble møtt av en hyggelig kelner som tok godt i mot oss. Vi opplevde veldig god mat med store porsjoner! Restauranten har flott beliggenhet ved strandpromenaden ut mot havet. Vi kommer igjen neste år.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, 195terjee
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

God mat og ypperlig service. Rent og pent. Koselig restaurant. Gode porsjoner med god mat. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: november 2019
Takk, Explorer19758950916
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Har spist lunch og middag her, alt har smakt helt fantastisk, og du får solide porsjoner.
Rune og Hellen

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 258runeh

Reisende som så på Hercules, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Hercules? Del dine erfaringer!