“Lunch”

Hercules
Vurdert som nr. 11 av 493 Restauranter i Rethymnon
Prisklasse: kr 46 - kr 571
Anmeldt 4. juli 2023 via mobile enheter

En del støy fra trafikken men plasseringen rett med stranden var perfekt da vi skulle spise lunch og ha en liten pause fra solen. Veldig hyggelige ansatte og god mat.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, GrandTour43895053674

2024 av 1 137 anmeldelser

Anmeldt 29. juni 2023 via mobile enheter

Hyggelig beliggenhet langs stranden, dog ved en relativt trafikkert vei. God mat som kom raskt, servert av svært hyggelig og oppmerksom betjening

Takk, siljetur
Anmeldt 23. juni 2023 via mobile enheter

Nydelig middag og dessert til rimelige priser.

Dette stedet ble middags-favoritten under vårt opphold.

God kundeservice. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Adrian L
Anmeldt 14. juni 2023

Veldig god mat og veldig god service. Hyggelig personale . Vi spiste her til lunsj flere dager når vi lå på stranden rett over gaten. Spagetti rettene var nydelige. Gode porsjoner. Vi bestilte husets hvitvin og den var også god. Kommer gjerne igjen

Takk, DayTrip41471482112
Anmeldt 8. juni 2023

Hercules leverer, her føler du virkelig blir satt pris på. Ypperlig service og fortreffelig mat. Spiste både lunch og middag her og prøvde retter fra både det greske og det italienske kjøkkenet. Anbefales virkelig.

Takk, paulwM3526KA

Reisende som så på Hercules, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Hercules? Del dine erfaringer!