“Fantastisk🥰”

Vurdert som nr. 66 av 446 Restauranter i Rethymnon
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

vi besøkte denne restauranten 11 gang på to uker (varierte på lunch og middag), vi prøvde alle mulige retter fra blåskjell, til lammeskank, biffer og pasta, og det en jevn og nydelig mat. Det som er avbildet i menyen, er faktisk det du får servert.
Gode porsoner som man blir gode og mett av.
Biffene og lammeskanken er en høydere her, det var en innertier hver gang! Blåskjellene bør også absolutt prøves, de var de beste jeg har fått servert ute.

Personalet er super trivelige, og oppmerksomme, uten å være pågående som " innkastere" noe vi satte stor pris på.
Lokalene har en veldig lun og god stemning, rent overalt, selv toalettene er velstelte.
Det eneste som dem ikke traff helt på var pizza. den ble litt for mye stekt på unnersiden, og for lite oppå. men dette retter dem opp i om du sier ifra.
Vi kommer tilbake

Dato for besøk: september 2019
Takk, Silje B

Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Vi ble god mottatt i restauranten. Vi bestilte tzatziki, kyllingsalat og bruschetta.
Kyllingsalaten hadde noe som skulle være bacon, lignet mer på slapt kalkunpålegg. Det var en litt for sterk sennep og eddiksmak på dressingen, og for mye dressing.
Tzatzikien smakte ikke godt, fikk følelsen av at dette ikke var laget i restauranten, eller at den hadde stått veldig lenge.
Bruschettaen var smakløs og minnet lite om den gode originale smaken.
Vi valgte kun å klage på tzatzikien, og slapp og betale for dette. Så igjen- fornøyd med service, men ikke mat.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Asmaer
Anmeldt 26. april 2019 via mobile enheter

Super service her! Veldig hyggelige og imøtekommende. Bred meny, maten vi bestilte var god både for meg og mitt følge. Store porsjoner. Utmerket service. Anbefaler denne plassen!

Dato for besøk: april 2019
Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 22. januar 2019

Trivelig sted med god service og fantastisk god mat. Betjeningen var høflige og holdt seg diskret i bakgrunnen, men var raskt tilstede når vi trengte dem. Store delikate porsjoner med velsmakende retter. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, _yvindv2015
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Var tilfeldig innom her i fjor og første stedet vi spiser middag når vi kommer tilbake. Nydelig mat og kjempemessig service. Gode på å anbefale nydelige lokale viner. Anbefales på det sterkeste!!

Takk, tonsek

Reisende som så på Agrilia Restaurant Rethymno, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Agrilia Restaurant Rethymno? Del dine erfaringer!