“Den beste plassen i Rethymnon”
Anmeldelse av Pagliaccio

Pagliaccio
Bestill bord
Vurdert som nr. 50 av 440 Restauranter i Rethymnon
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2020

Her får du alt du ønsker av en meget serviceminded gjeng.Prisene er fornuftige og maten er god!Anbefaler båt pizzaen,bare sia at du vil ha the boat pizza.
Angus steak er vår favoritt og eieren lager et lite show av oppskjæringen av steken ved bordet.Og det smaker fantastisk,anbefales.
Vi har vært her i mange år og dette er vår favorittreataurant i Rethymnon.
Vi skulle tilbake til Rethymnon i år også,men vår reise ble kansellert av Corona dessverre.

Takk, kajo169

Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og utrolig service, kanskje litt mange ansatte som tusler rundt så du føler deg ukomfortabel, men det får fint alt var bra samt musikken utrolig koselig!!

Takk, Edvinalsa
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Jeg og samboeren min har vært her opp til fler ganger pr ferie til Rethymnon. Nå var foreldrene mine med å vi tok de med hit.
De var like fornøyd som oss. Maten er veldig bra, lokalene er flotte. Servicen er topp!

Spis her!!!

Takk, hegemaritak
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening og rask og god service. Dette må være den beste pizzaen på Kreta. Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Anneks81
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Var her med et par venninner, og etter å ha smakt noen mer eller mindre lite vellykkede pizzaer på noen av de andre stedene i Rethymnon, så var dette en kjærkommen avveksling! Perfekt stenovnsbakt bunn, godt utvalg på menyen, hyggelig og effektiv betjening! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, F9905ONsusanh

Reisende som så på Pagliaccio, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Pagliaccio? Del dine erfaringer!