“Amazing! All in 1!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Kjempe bra service! Nydelig mat, god oppvartning, koselig sted, oppmerksomme ansatte. Og en utrolig fin atmosfære med familien. Strålende fornøyd! Det blir ikke siste gang at vi drar hit!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Line D

Anmeldt 15. oktober 2020 via mobile enheter

Vi drar dit mer eller mindre hvert år og vi gleder oss like mye hver gang. Fantastisk mat og fantastiske ansatte❤️ har dessverre ikke tatt turen i år, men neste år kommer alle sammen. (Har vært der 4 år på rad og er like fornøyd hver gang. Så bare lat som det står at vi var der sist juli 2019:))

1  Takk, kristineoskarsen
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Pagliaccio er en av våre to favorittrestauranter i Rethymnon. Maten er nydelig og variert, pizza og pasta, fisk eller kjøtt, greske spesialiteter. De har også egen lunsjmeny. George og hans ansatte gjør alt de kan for at vi skal ha det hyggelig og det er alltid en glede å komme hit. Det er den første restauranten besøker når vi kommer til Rethymnon og der spiser vi alltid også den siste kvelden, i tillegg til både både lunsj og middag flere ganger. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, rannveige2017
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Alltid koselig å komme hit Fantastisk betjening, TOP service og nydelig mat. Et sted man bare må besøke når man er i Rethymnon

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, Terje B A
Anmeldt 6. august 2020

Her får du alt du ønsker av en meget serviceminded gjeng.Prisene er fornuftige og maten er god!Anbefaler båt pizzaen,bare sia at du vil ha the boat pizza.
Angus steak er vår favoritt og eieren lager et lite show av oppskjæringen av steken ved bordet.Og det smaker fantastisk,anbefales.
Vi har vært her i mange år og dette er vår favorittreataurant i Rethymnon.
Vi skulle tilbake til Rethymnon i år også,men vår reise ble kansellert av Corona dessverre.

Dato for besøk: september 2019
Takk, kajo169

Reisende som så på Pagliaccio, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Pagliaccio? Del dine erfaringer!