“Mat opplevelse”

Vurdert som nr. 79 av 430 Restauranter i Rethymnon
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 15. november 2017

Må bare inn dit å få servert den beste kleftiko man kan temme seg, nydelig sted med koselig betjening

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, arto2013

Anmeldt 29. september 2017

Hyggelige omgivelser i gamlebyen, men betjeningen trekker ned. Ikke særlig "smilende kelner. Fikk lammekoteletter og stefado av lam. Rikelig mat og bra, men ikke noe spesielt. Heldig for oss så var det ikke noen som røyk ved de andre bordene, for det er en plage når man spiser.

Dato for besøk: september 2017
Takk, caml245
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Bestilte Stifado med biff. Veldig godt og mørt kjøtt. Fine omgivelser, satt ute omgitt av gamle murer. Trivelig Gresk bakgrunnsmusikk, akkurat passelig høyt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ddalhaug
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Jeg er over gjennomsnittet glad i det greske kjøkken. Og i dag fikk jeg servet Den best kleftiko " tyvens lam " jeg noen sine har spist.
Her har de bakt lamet i ovnen i over 7 timer med rødvin og deilige urter.
Jeg skal helt klart komme tilbake.
En fantastisk mat opplevelse

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, F9227HVroberth
Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Spiste middag og lunsj dagen etter.
Veldig bra mat å service
Dette er absolutt å anbefale
En sikker vinner med STORE porsonjer

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, Hjulvisp

Reisende som så på Loggia Taverna Restaurant, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Loggia Taverna Restaurant? Del dine erfaringer!