“Stamresturanten vår .”

Vurdert som nr. 136 av 430 Restauranter i Rethymnon
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 20. august 2014

Har spist lunch og mange middager der. Alltid god mat . God service og hyggelig betjening. Kommer å spise der neste gang vi er på Kreta. Anbefaler lammekottis der, de er bare nydelig

Dato for besøk: september 2013
    • Atmosfære
7  Takk, arto2013

Anmeldt 19. august 2014 via mobile enheter

Vi spiste flere ganger på ambrosia under vår ferie på kreta, og det er uten tvil den beste restauranten vi har vært på. Både servicen og maten var ypperlig. Vi anbefaler denne restauranten på det varmeste.

6  Takk, stampnils
Anmeldt 16. august 2014

4,5 stjerne på Tripadvisor? Bare tull! Jeg bruker alltid å stole på Tripadvisor. Ikke gjør det her! Denne restauranten er bare en stor skuffelse! Vi fant et stort tykt svart hår i maten uten noen unnskyldning da vi påpekte dette. Maten er ikke det beste vi har fått servert, og helt ordinært. Da vi en dag skulle spise sammen med et annet selskap skulle vi få servert meze. Sluttretten var overlessede fat med lammekjøtt uten noen saus og med spaghetti ved siden av. Kjøttet ble knapt rørt, og jeg regner med at det var neste dags kjeftikokjøtt vi ble overrøst. Og vi fikk selvsagt beskjed om å spise opp maten. Veldig morsomt! Smart å få betalt for maten to ganger! Det er stor forskjell å komme til denne restauranten en eller to eller være et stort selskap som genererer mye penger. Store selskap lar sjefen dem tro at de er hans beste venner. Ikke gå hit!

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
4  Takk, FrostieTromso_Norway
Anmeldt 29. juli 2014

Ambrosia fremstår som et meget godt alternativ for alt fra frokost, lunsj og middag. Meget rikholdig og variert meny. Mat av god og høy kvalitet, service av meget god kvalitet. En betjening som får deg til å trives og for all del ønske om komme tilbake. Et alternativ å anbefales på det høyeste, jeg vil i hvertfall gjenta opplevelsen.

Dato for besøk: august 2013
6  Takk, Stein_Erik2014
Anmeldt 7. juli 2014

Meget fin resaurant på strandpromenaden . Fin atmosfære , god utsikt , og i det hele tatt en meget flott opplevelse.

Dato for besøk: juni 2014
7  Takk, 941Tommy

Reisende som så på Ambrosia, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Ambrosia? Del dine erfaringer!