Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
ZenHotels.com
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet, veldig rolig strøk, veldig kjekk betjening, kort vei til kjempestor strand, veldig god størrelse på leiligheter som har aircondition i alle rom. Anbefales på det varmeste for familietur.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 438olaa
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Rene flotte leiligheter, men savner en sofa eller en god stol når en vil ta en pause fra sola. Må liksom sitte i sengene. Godt utstyrt med spesielt vaskemaskin som var kjærkommen. Flott, skjermet bassengområde, og lite støy på vårt rom. Grei frokost og fin bassengbar, men vi likte ikke at bartenderens katter fikk lov å tigge rundt bordene måren spiste middag.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Lena Lillehaug K
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Vårt favoritt-hotel i Rethymno. I år igjen bodde vi 4 uker, denne gang i superior leilighet, som lå i 3.et. Nyoppusset i år og kjempefine! Kult bad, og herlig seng. En fryd å bo her, og en herlig frokost inkludert. Stor takk til de ansatte som gir masse av seg selv og har en stor del av æren for at vi trives så godt. Vi kommer garantert igjen!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, janebakken
Anmeldt 9. juni 2019

Kjempebra leilighetshotell i Rethymnon på Kreta. Flotte leiligheter med alt man trenger, flott utsikt mot bassenget, og kort vei til stranden. Frokost inkludert i prisen, og det var en innholdsrik frokost, noe for enhver smak.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Wenche216
Anmeldt 27. mai 2019

Vi bodde på hotellet i 2 uker i begynnelsen av Mai 2019.Fikk leilighet i øverste etasje med bassengutsikt.Flott plass,stille og rolig.Hyggelig personale.Frokosten var veldig god.Håper å kunne komme tilbake en annen gang.Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, hmskogl