“God mat, godt renhold og god service.”
Anmeldelse av Othonas taverna

Othonas taverna
Vurdert som nr. 11 av 502 Restauranter i Rethymnon
Prisklasse: kr 120 - kr 359
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. juni 2023 via mobile enheter

En koselig resturant med veldig god gresk mat.
Personalet var trivelig og service innstilt.
Det var rent og pent. Toalettene var veldig fine og rene. (Noe som vist ikke er helt vanlig)

Takk, 1070Harald
othonas christoulakis, Ιδιοκτήτης på Othonas taverna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2023

σας ευχαριστουμε πολυ για τα υπεροχα λογια σας και την εξαιρετικη αξιολογηση.....στο επανιδειν.......οθων

Anmeldt 8. juni 2023 via mobile enheter

Beste stedet i hele Hellas! Helt utrolig mat, men maten blir også 10 ganger bedre når alle som jobber der er så flinke og snille. Beste servicen jeg noen gang har opplevd! Selvom det var peak tid å spise så var de som jobbet alltid innom bordet, og alltid med et smil😁 10/10

Takk, robinsQ2639LA
othonas christoulakis, Ιδιοκτήτης på Othonas taverna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2023

ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΣΑς ΛΟΓΙΑ....ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ......ΣΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ.........ΟΘΩΝ

Anmeldt 3. juni 2023

Vi så dette stedet fra TripAdvisor og ble interessert. Når vi kom dit ble vi raskt vist til et bord, og etter å sett på menyen utenfor, takket vi og tok plass ved bordet.

Så og si med en gang vi satt oss fikk vi servert en liten kopp med grønn bønne suppe (tror jeg det var, om jeg hørte riktig) - "on the house" som en velkommen. Det setter standarden og viser hva denne restauranten er lagt av, det er tydelig at de ansatte ønsker deg alt vell.

Vi bestilte Gyros og kylling a la créme og brød. Vi fikk hjemmelaget brød som vi fikk høre at de ansatte var begeistret for og ønsket å vise det frem. De elsket lukten av det nybakte brødet når det kom rundt i 10-tiden. Hyggelig og ha dialog med de ansatte.

Hovedretten smakte godt og er absolutt noe å anbefale. Noen få klumper med fett i gyrosen, men ellers fin.

Vi fikk også gratis dessert (ostekake med aprikos topping) som var himmelsk i smak, sammen med obligatorisk shot med raki.

Restauranten kan absolutt anbefales til andre som skal til Rethymno, de kan det de driver med. Tusen takk for opplevelsen.  Ευχαριστώ.

Takk, KnutS0707
othonas christoulakis, Ιδιοκτήτης på Othonas taverna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2023

ενα τεραστιο ευχαριστουμε για την εξαιρετικη αξιολογηση και τα υπεροχα λογια σας......στο επανιδειν....οθων

Anmeldt 6. mai 2023 via mobile enheter

Vi dro hit etter å ha sjekket raten på Tripadvisor. Servicen var fantastisk, de ansatte så alle kundene til tross for fulle bord. Maten vi fikk var fantastisk, vi spiste tapas og det var veldig gode smaker og mye mat. Desserten ble servert på huset. Alt i alt meget fornøyd og vi kommer igjen.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Goril-sv
othonas christoulakis, Ιδιοκτήτης på Othonas taverna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2023

ενα τεραστιο ευχαριστουμε για τα υπεροχα λογια σας και την εξαιρετικη αξιολογηση......στο επανιδειν.......οθων

Anmeldt 2. april 2023 via mobile enheter

En flott plass å nyte god mat å en fin stemning.
Personalet gjør alt for at du skal trives . Rolig å behagelig bakgrunnsmusikk . Maten er fortreffelig .

Dato for besøk: april 2023
Takk, Trond S
othonas christoulakis, Ιδιοκτήτης på Othonas taverna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2023

σας ευχαριστουμε πολυ για την εξαιρετικη κριτικη και τα υπεροχα λογια σας...στο επανιδειν......οθων

Reisende som så på Othonas taverna, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Othonas taverna? Del dine erfaringer!