Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er absolutt til å anbefale til voksne som reiser uten barn. Utrolig hyggelig betjening og rommet vi fikk var stort, med en stor fin terrasse ut i mot bassenget. Her ligger man midt i gamlebyen med gå avstand til det meste.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, Goril-sv
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Dette er eit veldig godt hotell plassert sentralt i gamle byen i eit område med mange gode resturantar og kafear. Luftig og godt. Trekker litt ned med mykje trafikk utenfor terrasse og soverom, men vinduene isolerer lyden veldig godt når dei er lukka. Fint basseng.

Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, SolveigNessa
Anmeldt 15. februar 2017

Kjempehyggelig, pent og velholdt, rent, delikat og god frokost, personalet er veldig blide og imøtekommende, fri aircondition, vakkert og rent bassengområde, stille og rolig, egner seg lite foraltfor viltre barn. Hotellet har super beliggenhet i gamlebyen i Rethymno. Kommer tilbake hvert år

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, SidselK28
Manolis L, General Manager på Fortezza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2017

Thank you for choosing our hotel and we very much hope that you will come again.

Best regards
Manolis Liodakis

Anmeldt 3. oktober 2016 via mobile enheter

Flott hotell midt i gamlebyen. Vi var her i 14 netter med baby. Fikk reiseseng til baby. Romslig, rent og stort rom. Nyoppusset flislagt bad med vegghengt toalett og badekar. Var veldig glad for at vi hadde utsikt over bassengområdet. Hyggelig personale. Enkel men god frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Myrnes
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Stille og rolig veldig bra beliggenhet vært her ca 20 ganger koselig .gamlebyen er vakker kort vei til alt 10 minutter til stranden ..Mange bra restauranter I nærheten av hotellet veldig hyggelig personale treffer samme gjestene år etter år enkel frokost men god.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Wenche A