Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Så var vi igjen tilbake på hotellet vårt for fjerde året. Det er nesten som å komme hjem. En blir møtt med ekte vennlighet. Hilst gjenkjennende velkommen av resepsjonist og servitør. Her er det rent. Rommet og ikke minst senga er av bra kvalitet. Og frokosten er himmelsk. Hva mer kan en ønske seg? Topp karakter nok en gang.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Henning L
OKHOTELS, Ιδιοκτήτης på Kriti Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2017

Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to write your review and for choosing to stay with us again!
I hope you had a safe and pleasant journey back home and will be happy to welcome you again soon!

Anmeldt 6. september 2017

Nesten alle innlegg her omtaler rensligheten på dette hotellet og det kan jeg skrive under på.
Spise salen var stilig og med en flott hovmester som anviste oss bord.Nypresset appelsinsaft til frokost og spørsmål om kaffe eller te.Mye å velge i. Resepsjon,bar,frokost sal,alle var svært så proffesjonelle.
Om dere velger rom med sea front, vær sikker på at skyvedørene kan låses.Vi hadde rom 102 og et forferdelig bråk om natten forde høyre dør kunne ikke låses.Fikk nytt rom dagen etter.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Kjell N
OKHOTELS, Ιδιοκτήτης på Kriti Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write your review and for your kind comments.
I hope you had a nice journey back home and look forward to welcoming you again soon!

Anmeldt 12. august 2017

Vi tilbragte en uke på Kriti Beach Hotel og er veldig fornøyde:

+ nærme stranden
+ flotte rom
+ effektiv aircondition som er must i august måned (høye temperaturer)
+ fin balkong med utsikt
+ hygiene og renhold
+ nydelig frokostbuffet med ypperlig service
+ behjelpelig personale
+ Flott service på stranden som tilhører hotell: ansatte ved hotellet ba oss si i fra om vi ønsket drikke og annet fra baren i hotellet som de kunne ordne til oss på stranden.
+ egne hotell senger med hotellhåndklær

Alt i alt ut i fra våre tidligere hotell-erfariinger utenalands, kan vi ikke se at vi har noe å klage på. Kan virkelig anbefales=) PS! vi bestilte chartertur via Apollo.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, lindasjursen
ChTheo, Owner på Kriti Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2017

Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to write your review.
I feel very happy to read that you enjoyed your stay with us and hope to have the honor to welcome you again in our hotel!

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi dro ditt og booket rom etter at vi ikke var fornøyd med vårt gamle hotell. Vi fikk se rommet først og fikk rommet med engang.

Veldig hyggelige personaler, bra miljø og super fine og smart-tec rom de har. Til og med egen strand, to bassenger, treningsstudio, restaurant, gratis nett med meget bra dekning på rommene.

En av de beste hotelle nedi i syden etter min mening.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, arshia22
OKHOTELS, Ιδιοκτήτης på Kriti Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Dear Guest,
Thank you for your kind review and comments!
It will be a pleasure to welcome you again soon in our hotel!

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi var VELDIG fornøyd med dette hotellet. Når vi kom til dette hotellet ble vi møtt av ordentlig serviceinnstilte ansatte som var godt opplært i jobben sin. Alle rom var ryddige, fine, rene og veldig moderne. Vi fikk det siste rommet det var ledig og vi angrer ikke ett sekund på at vi valgte dette hotellet. Det var alltid en piccolo på jobb i resepsjonen, klar til å hjelpe. Resepsjonistene var veldig høflige. Det var vann med sitron til alle gjester, gratis. Restauranten var veldig fin og hadde høy kvalitet på mat. Alle var iført uniformer som ga ett løft i helhetsvurderingen. På rommet var det stilig designet med lys gjennom glasshyller, downlights i tak osv osv... På rommet følger det også med en gratis flaske vin, av deres eget merke. Når resepsjonistene skulle ha tak i deg, over telefon for eksempel så var de veldig høflige og veldig lei seg for å forstyrre deg og ferien din. Vi ble oppringt på rommet to ganger. Én gang når de hadde funnet ett bankkort som tilhørte oss, som de passet på. Og én gang når atv'n vår var feilparkert. Denne flyttet de for oss. I tillegg til alt dette så var det 5 meter fra hotellgrensen til stranden, samt en butikk vegg i vegg med hotellet.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, jone1804