Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Vi bodde på rom 137 Juniorsuite. Gode senger og pute ( Vi hadde spurt om overmadrass på forhånd) Stor og kjempebra balkong. Men rommet trenger litt oppussing. Underholdningen på kveldene ble for slitsomme (utrolig mye støy) dårlig WiFi, dårlig system under måltid (all inklusiv) og trangt i bassengområde. Hyggelig ansatte!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, marie lovise r
Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Meget hyggelig personale. Rommet vi hadde bar preg av slitasje, sengene var steinhard men renholdet var ypperlig. Trenger oppussing maten var god men lite variasjon. Hadde fullpensjon, men hadde di fleste middagene på byen. Byen og stranda var meget innbydende
Drar gjerne tilbake dit, men til ett annet hotell.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Kjetil L
Anmeldt 3. juni 2016

Passende sentralt i nærheten av strandpromenaden og med kort vei til gamlebyen. Med halvpensjon hvor du kan skifte mellom lunsj og middag etter behov, er dette en perfekt løsning som gir fleksibilitet. Rommet var greit, litt harde madrasser for de med sarte rygger. Luftkondisjoneringen var nødvendig når temperaturen nærmet seg 30 grader. Maten var grei med en blanding av tradisjonell buffet og greske spesialiteter. Men den som er glad i fisk, kommer til å bli skuffet.

Romtips: Rom mot hovedgaten merker trafikkstøyen kraftig når man sitter på verandaen.
Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, tore k
Anmeldt 1. juni 2016

Skulle besøke noen venner som bodde der. De hadde All inclusive men vi tok bare en overnatting med frokost. Gikk ut og spiste middag og kom tilbake utpå kvelden og gledet oss til å legge oss i DE fine sengene, så veldig gode ut. MEN steinhard madrass og varmt på rommet slik at det ble lite med søvn. Ellers så hotellet greit ut og veldig stor fin frokost.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, griljo
Anmeldt 11. mai 2015

Vi har hatt tre sommer på rad på theartemis palace hotell.
Vi har hatt den samme juniorsuite i 3 år rommene trenger litt oppusing. Frokosten og middagen var veldig bra. Hyggelig betjening .
kort vei til stranden og kort vei til gamlebyen.
Bra underholdning hver kveld. Vanskelig å få solsenger ved bassenget.
Men vi kommer tilbake i juni 2015 vi gleder oss.
Gunnar og nelly.

Dato for oppholdet: juli 2014
2  Takk, 997gunnarf
TheartemisPalace, Responsable relations clients på Theartemis Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2015

Dear Guests, let me thank you for your comment. I am very happy you enjoyed your last stay at Theartemis Palace and I am looking forward to seeing you again in June. Kind regards Desiree Mylonaki on behalf of Hotel Theartemis Palace