“Meget bra hotell, super service og god mat. All inclusive i 14 dager. Kan virkelig anbefales!”
Anmeldelse av Theartemis Palace Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Theartemis Palace Hotel
Nr. 11 av 177 hoteller i Rethymnon
Anmeldt 23 august 2017 via mobile enheter

Super service på dette hotellet. Alltid blide og hyggelige ansatte til tross for at vi hadde all invlusive. Variert og meget bra mat, som også vår gutt på 9 år likte veldig godt. Flott og rent basseng som minste mann hadde stor glede av. Vi er meget fornøyd med oppholdet vårt.
Eneste vi kan sette fingeren på er at rommet begynte bli slitt og trenger oppussing.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Trond H

Anmeldt 1 august 2017

Bodde på et flott superiorrom. På hotellet var det en utrolig hyggelig betjening, de visste ikke hva godt de kunne gjøre for oss. Ganske gjentakende matbuffet, men det var noe man likte av maten hver dag :) Hotellet ligger veldig sentralt.

• Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Anne H
Anmeldt 17 juli 2017 via mobile enheter

Er her for 2. gang og er like fornøyd som for 3 år siden. Smilende og hyggelig personell som yter en god service. Synes at sengene var litt harde i forhold til det vi er vant med, men vi sover veldig godt for det. Nydelig mat både til frokost, lunsj og middag. De er flinke på å fylle på ny mat hele tiden. Synes restauranten var roligere enn sist vi var her. Kjekt at de har musikk på kveldene og de slutter å spille kl 23 da forstyrrer det ikke nattesøvnen. Kort vei til stranden som også er et stort pluss. Kommer gjerne igjen. Nå skal vi nyte siste dager med sol og varme.

Opphold: juli 2017, reiste med venner
Takk, Anita S
Anmeldt 16 juli 2016 via mobile enheter

Vi bodde på rom 137 Juniorsuite. Gode senger og pute ( Vi hadde spurt om overmadrass på forhånd) Stor og kjempebra balkong. Men rommet trenger litt oppussing. Underholdningen på kveldene ble for slitsomme (utrolig mye støy) dårlig WiFi, dårlig system under måltid (all inklusiv) og trangt i bassengområde. Hyggelig ansatte!

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, marie lovise r
Anmeldt 12 juni 2016 via mobile enheter

Meget hyggelig personale. Rommet vi hadde bar preg av slitasje, sengene var steinhard men renholdet var ypperlig. Trenger oppussing maten var god men lite variasjon. Hadde fullpensjon, men hadde di fleste middagene på byen. Byen og stranda var meget innbydende
Drar gjerne tilbake dit, men til ett annet hotell.

Opphold: juni 2016, reiste som et par
1  Takk, Kjetil L
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Rethymnon hotellene
0,4 km unna
Bio Suites Hotel
Nr. 20 av 177 i Rethymnon
326 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Theartemis Palace Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Theartemis Palace Hotel

Adresse: Markou Portaliou 26, Rethymnon, Kreta 741 00, Hellas
Beliggenhet: Hellas > Kreta > Rethymnon Prefecture > Rethymnon
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Restaurant Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.9 luksushotell i Rethymnon
Nr.17 familiehotell i Rethymnon
Nr.25 romantisk hotell i Rethymnon
Prisnivå: kr 773 - kr 3 062 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Theartemis Palace Hotel 4*
Antall rom: 245
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Theartemis Palace Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Theartemis Palace Rethymnon

Er dette din oppføring på TripAdvisor?