Anmeldt 1. august 2017

Bodde på et flott superiorrom. På hotellet var det en utrolig hyggelig betjening, de visste ikke hva godt de kunne gjøre for oss. Ganske gjentakende matbuffet, men det var noe man likte av maten hver dag :) Hotellet ligger veldig sentralt.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, AnneH2633
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Er her for 2. gang og er like fornøyd som for 3 år siden. Smilende og hyggelig personell som yter en god service. Synes at sengene var litt harde i forhold til det vi er vant med, men vi sover veldig godt for det. Nydelig mat både til frokost, lunsj og middag. De er flinke på å fylle på ny mat hele tiden. Synes restauranten var roligere enn sist vi var her. Kjekt at de har musikk på kveldene og de slutter å spille kl 23 da forstyrrer det ikke nattesøvnen. Kort vei til stranden som også er et stort pluss. Kommer gjerne igjen. Nå skal vi nyte siste dager med sol og varme.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, anitasS3916YX
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Vi bodde på rom 137 Juniorsuite. Gode senger og pute ( Vi hadde spurt om overmadrass på forhånd) Stor og kjempebra balkong. Men rommet trenger litt oppussing. Underholdningen på kveldene ble for slitsomme (utrolig mye støy) dårlig WiFi, dårlig system under måltid (all inklusiv) og trangt i bassengområde. Hyggelig ansatte!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, marie lovise r
Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Meget hyggelig personale. Rommet vi hadde bar preg av slitasje, sengene var steinhard men renholdet var ypperlig. Trenger oppussing maten var god men lite variasjon. Hadde fullpensjon, men hadde di fleste middagene på byen. Byen og stranda var meget innbydende
Drar gjerne tilbake dit, men til ett annet hotell.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Kjetil L
Anmeldt 3. juni 2016

Passende sentralt i nærheten av strandpromenaden og med kort vei til gamlebyen. Med halvpensjon hvor du kan skifte mellom lunsj og middag etter behov, er dette en perfekt løsning som gir fleksibilitet. Rommet var greit, litt harde madrasser for de med sarte rygger. Luftkondisjoneringen var nødvendig når temperaturen nærmet seg 30 grader. Maten var grei med en blanding av tradisjonell buffet og greske spesialiteter. Men den som er glad i fisk, kommer til å bli skuffet.

Romtips: Rom mot hovedgaten merker trafikkstøyen kraftig når man sitter på verandaen.
Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, tore k