Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Rent og pent hotell med alt du måtte ønske. Vil spesielt fremheve en veldig hyggelig betjening!! Alle som en!!!
Veldig god frokost og lunsj.
Hotellet ligger fint til både i i forhold til stranden og Gamlebyen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, jensu992
Theartemis_18-, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Theartemis Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Dear Jens,

Thank you for choosing Theartemis Palace for your previous stay and for taking the time to provide us with your comment on Tripadvisor.

We are very glad to read that you enjoyed your stay with us and especially the staff’s friendliness and our meals.
Your feedback is very important for us in order to keep up our hospitality standards.

We would be really happy to welcoming you again next season.

Warm regards,

Eleni Kouklinou
Guest Relations Manager
Theartemis Palace

Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Flott hotell, litt gammelt i stil og utrykk, men mye atmosfære og sjarm. Rom med terrasse mot basseng var flott. Halvpensjon; frokost og middag, kjempegod mat med endel ekte kretiske smaker. Godt utvalg.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, torgeirl861
Anmeldt 11. september 2017

Bodde der 5. til 19. august. Hadde bestilt suite (268) og all inclusive. Førsteinntrykket var nedslående. Ankom hotellet sent på kvelden og traff på en mann i resepsjonen som var mer opptatt av å diskuterer med en annen ansatt enn å sjekke oss inn. Rommet/suiten var bra og det var satt frem vin (uten åpner) og frukt. Trafikkstøy og hundeglam gjorde at det var lite hyggelig å sitte på terrassen. Frokosten var bra og lunsjen også brukbar. Opplevde å bli kraftig tilsnakket de vi gikk feil vei til resaurantens uteområde til middag. Servicenivået i restauranten var varierende. De yngste var både høflige og serviceinnstilte men de andre litt for ofte var både sure og uhøflige. Maten var brukbar men bar preg av å være institusjonsmat. Den var også flere ganger feilmerket. Vi gikk derfor flere ganger og spiste på andre restauranter i nærheten. Servicen i barene ved hovedbygget var meget bra. I annekset var det en dame som drev pool-baren alene og hun kom og gikk som hun ville og servicen var elendig. En gang ble jeg kraftig tilsnakket da jeg prøvde å ta meg en snack kl. 14.25 og fikk beskjed om at dette ikke var tillatt før 14.30. Da jeg gjorde henne oppmerksom på at en av de ansatte forsynte seg også ble hun paff. Her opplevde vi også at de som hadde reservert en solseng ved bassenget også hadde reservert stoler i pool-baren samtidig og var på shopping i byen. Damen ble gjort oppmerksom på dette men lot som hun ikke forsto. Uteområdet i hovedbygget var underdimensjonert i forhold til hotellets kapasitet og bare de som stod opp grytidlig fikk plass ved bassenget. Ikke en gang på 14 dager fikk vi plass ved bassenget. Underholdningen var av varierende kvalitet. Hotellet hadde en rekke medarbeidere som gjorde sitt ytterste for at vi skulle trives, men det var dessverre også flere som gav blaffen og dro ned helhetsinntrykket.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, _yvindv2015
Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Super service på dette hotellet. Alltid blide og hyggelige ansatte til tross for at vi hadde all invlusive. Variert og meget bra mat, som også vår gutt på 9 år likte veldig godt. Flott og rent basseng som minste mann hadde stor glede av. Vi er meget fornøyd med oppholdet vårt.
Eneste vi kan sette fingeren på er at rommet begynte bli slitt og trenger oppussing.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Trond H
Anmeldt 1. august 2017

Bodde på et flott superiorrom. På hotellet var det en utrolig hyggelig betjening, de visste ikke hva godt de kunne gjøre for oss. Ganske gjentakende matbuffet, men det var noe man likte av maten hver dag :) Hotellet ligger veldig sentralt.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, AnneH2633