Anmeldt 15. november 2017

Fint hotell men noe nedslitt, særlig korridorene , teppene der har trengt en utskifting. Rommene er små, kunne ha hatt mer skap plass. Hyggelig betjening, og deilig frokost. Fint basseng område, og trivelig bar.

Romtips: Basengutsikt
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, arto2013
hotel_responsible, Manager på Minos Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2017

Dear arto2013,
Many thanks for your nice review here on TripAdvisor!

We are glad to read that you were happy with all services, from friendliness of team to the quality of food. Your comments are very valuable to us as they help us to improve the experience of our guests.

Looking forward to the day when we welcome you back to the hotel.

Kind regards,
Your Hotel Minos Team

Anmeldt 18. mai 2017 via mobile enheter

Flott hotell med kjempe koselig betjening. Rent og ryddig på rommet, kanskje litt små rom. God frokost. Beliggende i 100 fra stranden. Mange gode restauranter i nærheten av hotellet. Forholdsvis gode senger.
Anbefales gjerne.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Hilde J
MINOS H, Manager på Minos Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2017

Dear Hilde J,

We would like to thank you for your positive review and your kind words.

We are truly delighted to read that you enjoyed your rooms, delicious cuisine and our location. Indeed, Minos Hotel is only a short stroll from the sandy beach and local sights.

Our team is happy that you had a lovely stay here in Minos Hotel.

We will be very happy to welcome you again.

Warm Regards,
Your Hotel Minos Team

Anmeldt 9. oktober 2015

29 glade norske turister etter 14 dager på Hotel Minos ! Anmeldelsen jeg skrev for noen dager siden ble lagt ut på et annet Hotel (Minos Mare). Vi var en gruppe som fryder oss over god service, deilig mat, fantastiske ansatte og gode fasiliteter på Hotel Minos, i Rethymnon. 150 meter til stranden, deilig basseng, kort veg til gamlebyen (20 min å gå, 5 min med drosje). Lokalbuss like ved hotellet. Konferanserommet med gode tekniske løsninger og AC. Anbefaler dette staslige hotellet på det varmeste!

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Gudrun L
MINOS H, Manager på Minos Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2015

Dear Gudrun L

Thanks for sharing your impressions regarding your recent stay. We’re very happy to receive your recommendation and your praise.
We hope to welcome you back soon again and remain with

sunny regards
the Hotel Minos Team

Anmeldt 20. juli 2014

Kjøpte en reise i siste liten til redusert pris hos Apollo. Det ble en meget positivt opplevelse å komme til dette hotellet. Velorganisert og med en meget dyktig betjening. Pent antrekk til middag ble håndhevet, og det ble passet på at ingen reserverte solsenger ved å legge ut håndkledet sitt før frokost. Meget god buffet og vinkart, og alt til en meget hyggelig pris. Kort vei til en ypperlig sandstrand. Dette er et hotell som passer for voksne som vil ha en rolig og hyggelig uke.

Romtips: De dyreste romtypene har ingen støy.
Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Jan Erik K
Anmeldt 31. juli 2013

Vi var ett reisefølge på 9 stk som bodde her i 14 daga, har benyttet dette hotellet flere ganger før å vært veldig fornøyd. Personalet e veldig hyggelige ,og renholdet va veldig bra, kort vei til stranda,og spisesteder,

Romtips: velg ikke standard rom
Dato for oppholdet: juni 2013
1  Takk, arto2013