Anmeldt 14. august 2017

Bodde der i 3 uker juli/august. Virkelig et flott sted med hyggelig betjening. Den lille poolen var gull verdt i varmen. Rommet var veldig koselig og rengjøringen var bra. Vi vil booke der neste gang også!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Anne-Mai E
Anmeldt 14. april 2017

Vi har overnattet på Pepi mange ganger, stor trives. Frokosten er helt topp og en hyggelig betjening.
Vi gleder oss til å komme tilbake på neste tur. Pepi ligger veldig sentralt i gamle byen, med gang avstand til spisesteder og butikker. ..

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, edelcharlottek
Anmeldt 2. august 2015

Flotte leiligheter, renslig og veldig sentralt. Hyggelig betjening og en koselig taverna ved inngangspartiet. Her var det god mat og koselig atmosfære. Vi reiste med eldre ten-åringer og kan trygt anbefale stedet til andre.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, 736kjetila
Anmeldt 10. juli 2015

Vi er 6 voksne som bor her en uke. Nydelige nyoppussede rom, stille og rolig. Nydelig område utenfor.koselig restaurant hvor vi kjøper deilig frokost. Rent og pent. Beliggenhet kan ikke være bedre om man ønsker kort vei til by og Strand. Vi kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Tone K
Anmeldt 15. mai 2015

Alt er bare helt topp.
Alle som jobber der er hyggelige. Bistroen serverte god frokost. Helt unik beliggenhet i gamlebyen og gåavstand til stranda. Har bodd her flere ganger tidligere og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2015
  • Reisetype: Reiste med venner