Anmeldt 18. mars 2018

veldig hyggelig rolig hotel, midt i gamlebyen, et kavrtal unna den mest turistifiserte delen av byen. Restauranten var veldig god, noe vi satte pris på ettter 5 dager med ymse opplevelser. Vi var der i 2 netter, andre kvelden var det band i restauranten, som fyltes opp med lokale folk.Tydelig et populært sted for kretere. Rommet var romslig lyst og trivelig og betjeningen var blide og hyggelige.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Anette M
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Som nyforelsket par håpet vi at dette hotellet skulle passer perfekt for oss, noe det også gjorde. Sengene var typisk sydensenger, litt harde men gode. Badet helt ok med fungerende boblebad og toalett. Savnet i midlertidig en eller annen form for forheng rundt badekaret da det ble veldig vått under dusjingen.

Hotellets restaurant ble også prøvd ut og serverte nydelig middag sammen med lokal rødvin (som vi også kunne ta med oss på hotellrommet og drikke opp der om vi ville det). Frokost hver dag til gode tider og med varierende typer tilberedte egg. Ellers bestående av det man trenger til frokost.

Rent og pent, sjarmerende og unikt, sammen med et personalet som virkelig kunne service. Anbefales :)

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Guro S
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Et veldig bra hotell med ypperlig beliggenhet og veldig god service. Et ganske lite hotell med en behagelig atmosfære.
Det eneste man kan sette fingeren på er at hotellbassenget er svært lite og kun har to solsenger. Så ikke lurt å satse på dette hotellet om man ønsker å ligge ved hotellbassenget. På den annen side, hvorfor ikke heller dra til den flotte sandstranden ca 1,5 km unna?

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, larsb308
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig hotell med koslig sjarm og atmosfere.Gode senger å veldig rent.Ligger veldig sentralt med gåavstand til ALT.Fantastisk service å nydelig matAbsolutt til å anbefale på det varmeste for både unge,par,voksne ja faktisk alle.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, kath1977
Anmeldt 31. oktober 2016

Sjarmerende lite hotell med flott beliggenhet. Like i nærheten av fortet og midt i sjela av gamlebyen. Utallige muligheter av spisesteder i nærheten, men hotellets restaurant har meget god mat, og betjeningen er kjemepehyggelige. Koselig lite basseng, men ikke sol der. 10 min gåtur så er det en flott lang strand.

Romtips: Vil anbefale å ta rom med balkong.
Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Ritastrand