Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Koselig og lite familiedrevet hotell som ligger nært både strand og sentrum. Alle som jobber der er smilende og hyggelige. Kjempegodt renhold. Bor gjerne her flere ganger, hotellet har mange stamgjester:)

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Camkri
Marios K, Owner på Astali Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hello from Rethymno.
At first we would like to thank you for taking the time to write this review.
We are also very happy that you enjoyed your stay in our hotel and we hope to see again some time in the future.
Thank you once more.

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Ypperlig hotell for deg som vil være nært alt Rethymnon har å tilby. Familie drevet hotell med en veldig smilende og hyggelig betjening. Små men trivelige rom og veldig bra renhold. Mange stamgjester.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 269hildew

Hello from Rethymno.
At first we would like to thank you for taking the time to write this review.
Thank you once more.

Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Mannen min og jeg valgte dette hotellet når vi var en uke i Rethymnon i månedsskiftet juli/august da det hadde perfekt beliggenhet i forhold til de stedene vi besøker.
Hotellet er lite og familiedrevet, og helt perfekt for oss. Rommet hadde fin størrelse, men badet var litt lite. Rengjøringen var helt upåklagelig! Vi er enige om at dette er det reneste hotellet vi har besøkt! Frokosten var veldig enkel, men nok til vårt behov.
Familien som jobbet der var utrolig hjelpsomme og vennlige, vi ble tatt godt i mot og de tok godt vare på oss i hele ferien.
Ingen tvil om at vi skal tilbake til dette hotellet!
Vi fikk også leie dusj i et eget dusjrom/garderobe, slik at vi kunne benytte oss av stranden samme dag vi skulle hjem med nattflyet. Var veldig ålreit å ha den muligheten.
Vi gleder oss til å komme tilbake!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 534ceciliet
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Astali hotel ligger sentralt plassert mellom stranden, havnen med bar gaten og gamlebyen.
Hotellet er klassifisert med 3 stjerner, men har en kvalitet som skulle tilsi 4 stjerner. Meget hyggelig og imøtekommende personalet, daglig rengjøring av rom og koselig uteplass med bar.
Det eneste som kan trekke litt ned, er frokosten som er av den enkle sorten. Litt større utvalg, og alt ville være perfekt.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, FrequentFlier730498
Anmeldt 16. august 2015

Servicen var upåklagelig med 24/7 åpen resepsjon. snittgjesten var voksne mennesker . ikke noe tegn til bråk fra naborommene bare sjarmerende støy fra gaten utenfor. rask tilgang til strand, supermarked, restauranter og apotek. ett hotell vi gjerne besøker igjen

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Morten W