“Stille velsignelse !”

Lemonokipos (Lemon Tree Garden)
Bestill bord
Vurdert som nr. 87 av 468 Restauranter i Rethymnon
Kjøkken: Gresk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dersom man går inn i gamlebyen fra gamle tollstasjon , tar til venstre ved Cul de Sack , forbi alle restaurantanne , til høgre ved gammal moské så 180 g til venstre kjem man til denne oasen på byturen ! God mat og drikke med stilig eleganse ! Litt skeive bord på brustein ! Servitøra som er forholdsvis raske , smilande og blide ! Men som sagt mest ein rolig oase , kan bli sitjande og berre nyta !

2  Takk, Geirjohan50

Anmeldt 20. september 2018

Nydelig mat og veldig koselig restaurant med herlig atmosfære i gamlebyen i Rethymnon, vedlig hyggelig personale.

Takk, MereteB_11
Anmeldt 19. august 2018

Vi har feriert i Rethymnon i 15 år, og alltid spist minst ett måltid på denne restauranten. Her får vi alltid utsøkte måltider, en fremragende vinkunskap og fantastisk service. Og noe av det beste er den genuine vennligheten de viser oven for alle.
Gleder oss til mai neste år.

2  Takk, tolandro
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste her 2 ganger i løpet av uka vi var på ferie. Vi kan kun skryte av denne restauranten! Fantastisk mat, vin, omgivelser og opplevelse. Personalet var en drøm og behandlet oss veldig bra! Vi kunne ikke vært mer fornøyd! Anbefaler denne!

1  Takk, Ida A
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig å komme vekk fra travle gater inn i en fantastisk koselig bakgård fylt med granatepletrær og limetrær. Svalt og godt på en ellers varm dag. Hyggelige servitører og fantastisk mat. Anbefaler tortelini-retten og gresk salat. Obs. Vær sulten! Store porsjoner.

Takk, Ing-011

Reisende som så på Lemonokipos (Lemon Tree Garden), så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Adelianos Kampos, Rethymnon Prefecture

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Lemonokipos (Lemon Tree Garden)? Del dine erfaringer!