“Hyggelig familie restaurant”

Aris Marie
Vurdert som nr. 175 av 461 Restauranter i Rethymnon
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Description: En familierestaurant hvor all mat er hjemmelaget. Hyggelig familie som virkelig setter gjestene i fokus. Gjester som har vært der kommer alltid tilbake. Kan anbefales på det sterkeste.
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Her er vi hver gang vi er i Rethymnon. Familieeid, hvor både far, mor sønn og datter jobber. En utrolig hyggelig familie, som serverer svært god mat, og vi hilser på alle under måltidet. Avslutter måltidet m ouzo eller raki on the house.

Takk, 369k_reh

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Her blir du møtt av smil og varme hver gang du kommer. Var i Rethymno i 3 uker og spiste her ca 15 ganger. Josef som eier plassen er nummer 1.
Leilighetene var veldig fine, wifi var veldig godt. Skal garantert tilbake hit.

Takk, Hegehallis79
Anmeldt 12. februar 2020

Veldig god mat. Store porsjoner. Betjeninger er vennlige og tar seg god tid til gjestene. Mange gode samtaler over noen glass med raki.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 71arildt
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Hyggelige, blide og serviceinnstilte.Alltid hyggelig å komme tilbake .Fine leiligheter, god mat og en hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: august 2018
Takk, t0rildn
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Familiedrevet restaurant med stort utvalg av god mat. Svært hyggelig familie som driver restauranten. Vi har nå vært her 3 kvelder av 10 mulige og blitt fornøyde hver gang. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 41geira

Reisende som så på Aris Marie, så også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Aris Marie? Del dine erfaringer!